beantwoord

Railrunner

• 10 juli 2019
  • 9 reacties
  • 614 Bekeken

Als ik een kaartje heb via het Kruitvat, kan mijn kleinzoon dan mee op een railrunner?
Of mag dit alleen op een "normaal" kaartje?
icon

Beste antwoord door mrfreeze 10 juli 2019, 12:18

Met een Railrunner hoeft er (in de 2e klas) niet eens een begeleider te zijn. Hij mag zelfs zelfstandig reizen 🙂
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Het maakt niet uit wat voor kaartje de begeleider heeft.

Uw kleinzoon mag ook dan gewoon met een Railrunner reizen. 🙂
Reputatie 7
Badge +3
Met een Railrunner hoeft er (in de 2e klas) niet eens een begeleider te zijn. Hij mag zelfs zelfstandig reizen 🙂

Er is een foto gemaakt in de trein van onze kleindochter, is dit mischien een idee voor het blad Rail

Leuke foto 😁

Dat is inderdaad een erg leuke foto! Ik ga ervan uit dat je het blad Spoor bedoelt, gezien Rail Magazine toch net een iets andere doelgroep heeft. 😅

Ik heb je aanbod in ieder geval doorgegeven aan een contactpersoon van Spoor!

Reputatie 7
Badge +3

“Vroegâh” had je natuurlijk wel het blad Rails met o.a. de beroemde “hartkloppingen". Maar die bestaat al een tijdje niet meer. Hoe dan ook een leuke foto inderdaad. Heeft ze de groene sticker opgegeten? :wink:

Ja natuurlijk bedoelde ik het blad Spoor! Dom van mij, hoop dat jullie iets met de foto doen is wel een oppepper in deze coronatijd 😢😢

Badge +3

“Vroegâh” had je natuurlijk wel het blad Rails met o.a. de beroemde “hartkloppingen". Maar die bestaat al een tijdje niet meer. Hoe dan ook een leuke foto inderdaad. Heeft ze de groene sticker opgegeten? :wink:

De ‘hartkloppingen’ bestaan nog hè? Komen af en toe zelfs nog voorbij op de schermen in een IC. https://nshartkloppingen.tumblr.com

Reputatie 7
Badge +3

De ‘hartkloppingen’ bestaan nog hè? Komen af en toe zelfs nog voorbij op de schermen in een IC. https://nshartkloppingen.tumblr.com

Ja klopt, heb ik wel 's gezien :slight_smile:  Inmiddels ben ik voorzien, maar destijds was dat wel de eerste rubriek die ik opzocht in de Rails :kissing_closed_eyes:

Reageer