beantwoord

Reizen in spits tijdens vakantie

• 1 mei 2019
  • 4 reacties
  • 334 Bekeken

Hallo, ik heb een dagkaart gekocht, en wou morgen in de mei vakantie graag met de trein weg, op mijn dagkaart staat dat ik niet in de spits mag reizen, mag dit ook niet als het vakantie is?
Mvg Ineke
icon

Beste antwoord door Denice NS 1 mei 2019, 18:45

Welkom bij de Community, Ineke.

De meivakantie is inderdaad geen uitzondering op de voorwaarden van je ticket. Kortom, tijdens de spits is het ticket niet geldig.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dit mag inderdaad ook niet tijdens de vakantie.
Welkom bij de Community, Ineke.

De meivakantie is inderdaad geen uitzondering op de voorwaarden van je ticket. Kortom, tijdens de spits is het ticket niet geldig.
Reputatie 5
En dit geldt trouwens altijd, ook midden in de zomervakantie. Wat tot het na 9.00 spitsfenomeen leidt-treinen worden bestormd met dagjesmensen net rond 9.00 (wat ooit destijds de reden was om dit in de zomermaamden op te heffen).
Reputatie 3
En dit geldt trouwens altijd, ook midden in de zomervakantie. Wat tot het na 9.00 spitsfenomeen leidt-treinen worden bestormd met dagjesmensen net rond 9.00 (wat ooit destijds de reden was om dit in de zomermaamden op te heffen).

Ik vind het jammer dat het in de zomer niet meer anders is. Nu wordt je enorm gelimiteerd en zoals je zegt de treinen na 09 uur zijn heel erg druk.

Reageer