Restitutie niet gebruikte Hema Dagkaart door storing

  • 17 juli 2015
  • 1 reactie
  • 155 Bekeken

Beste, NS

Ik wilde vandaag de hema ns dagkaart verzilveren die tot en met vandaag (17 juli 2015) nog geldig was.

Door continue foutmeldigen vanwege serverproblemen op de ns website kon ik deze niet verzilveren.

Graag zou ik een restitutie van 17,50 euro ontvangen.

U kunt mij een privebericht voor verdere informatie.

MvG,

Sangjin Han

This topic has been closed for comments

1 reactie

Welkom op het forum forecomm!

Vervelend dat het niet is gelukt om je Hema Dagkaart te verzilveren. Ik zou je willen aanraden om de situatie even voor te leggen aan onze klantenservice, telefonisch 24/7 bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je mag overigens ook een tweetje sturen naar onze Twitteraccount @NS_online of een berichtje sturen naar onze Facebookpagina.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Acties en uitjes en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.