samenreiskorting

  • 15 August 2022
  • 3 reacties
  • 89 Bekeken

Goedemiddag,  ik heb vanochtend kaartjes gekocht voor samenreiskorting aanstaande zondag 21 augustus,  maar heb ook de kaarthouder erbij vermeld alleen niet zijn kaartnummer ****,  nu dus geboekt op mijn kaartnummer ****, kan ik dit nog wijzigen,  vier personen,  ****


3 reacties

Goedemiddag cORINEBEKEMA13 en welkom bij de NS Community!

Informatie op tickets kan na het afronden van de bestelling niet meer worden aangepast. Ik snap alleen niet zo goed wat je precies hebt gekocht, gezien een kaartnummer niet nodig is als je gebruik maakt van de Samenreiskorting E-tickets. Als je gebruik maakt van een OV-chipkaart, dan laad je de Samenreiskorting op de kaart bij een kaartautomaat, of activeer je deze via het Mijn NS account of NS App van de eigenaar van de kaart, als er gebuik gemaakt wordt van NS Flex.

Reputatie 7
Badge +3

Je hebt 4 kaartjes met samenreiskorting gekocht? Per abonnementhouder mogen 3 mensen mee met samenreiskorting. De abonnementhouder checkt in met de ov-chipkaart waarop het abonnement staat. Is het 4 kaartje voor de abonnementhouder? Zonder incheck van abonnementhouder zijn de kaartjes geen van allen geldig.

Als de kaartjes gedownload zijn dan kan er niets meer gewijzigd worden of geld terug gegeven worden. Maar als de 4 kaartjes op een en dezelfde naam staan, dan kan de klantenservice misschien nog iets doen. In dat geval kun je telefonisch,  via Facebook, Twitter, of chat contact opnemen met NS klantenservice.

Badge +3

Gaat dit misschien om een Groepsticket voor 4 personen? Maar daar komen ook geen kaartnummers aan te pas.

Reageer