beantwoord

seizoensretour 2e kaartje activeren lukt niet

• 21 februari 2019
  • 6 reacties
  • 159 Bekeken

al de hele middag probeer ik voor 3 personen het 2e seizoensretourkaarjte in te vullen. Tig keer alles ingevuld, datum, traject, accoord voorwaarden. Even wachten... nee, weer niet blijft roepen dat reisdatum en traject gekozen moeten worden. Het gaat om 23 februari 2019, dat is toch echt een zaterdag en het valt binnen de periode januari t/m maart, dus wat is het probleem? Kom er bij de klantenservice niet doorheen, en heb zelf geen twitter/facebook. Heb al heel vaak seizoensretouren gehad, en nooit eerder problemen gehad met activeren. Wie helpt?
icon

Beste antwoord door keejanne 21 februari 2019, 20:17

heb om 18.53 uur een reactie via de chat gehad dat er een storing is, en dat er codes toegestuurd worden, nadat ik mijn gegevens heb verzonden. dit om 19.33 uur gedaan, hierna wederom niets meer gehoord.
Bekijk origineel

6 reacties

Hallo keejanne en welkom bij de NS Community,

Wat vreemd dat het niet lukt. Ik wil je het advies geven om telefonisch contact met oNS op te nemen. Momenteel is het rustig en krijg je, waarschijnlijk, gelijk een collega van mij aan de lijn die je gelijk kan helpen.

Laat je oNS weten of het is gelukt?
heb om 18.53 uur een reactie via de chat gehad dat er een storing is, en dat er codes toegestuurd worden, nadat ik mijn gegevens heb verzonden. dit om 19.33 uur gedaan, hierna wederom niets meer gehoord.
In de chat is het helaas heel erg druk. Heb je de mogelijkheid om telefonisch contact met oNS op te nemen? (030 - 7515155)
Na diverse keren te zijn doorverbonden de juiste persoon gesproken en zojuist mail met codes ontvangen! Bedankt
Fijn om te lezen. Bedankt voor de terugkoppeling!
Bij kaartje 2 lukte het mij ook alsmaar niet, net als het jaar daar vóór. Wist inmiddels dat ik dan moest bellen maar de klantenservice was natuurlijk niet bereikbaar. Heb ditmaal dus geen seizoensretour meer aangeschaft omdat het bekende probleem niet structureel wordt aangepakt. Herhaaldelijk gemiste kans, NS! Dan maar met de auto. Die doet het tenminste

Reageer