beantwoord

Seizoensretour

• 30 november 2017
  • 3 reacties
  • 125 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Het aangeboden seizoensretour is geldig in het weekend en slechts eenmaal per twee maanden. Ik vind het jammer dat het kaartje maar één dag in het weekend geldig is. Waarom kan het retour niet in het hele weekend worden gebruikt, dus zaterdag heen en zondag terug?
icon

Beste antwoord door Arnold NS 30 november 2017, 13:33

Hallo dsmit en welkom op het NS Forum!

De verschillende voorwaarden voor bepaalde acties zijn gericht op verscheidene doelgroepen. Om de juiste doelgroep te bereiken is er dan ook bewust voor deze set voorwaarden gekozen. Is dat een antwoord op je vraag?
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo dsmit en welkom op het NS Forum!

De verschillende voorwaarden voor bepaalde acties zijn gericht op verscheidene doelgroepen. Om de juiste doelgroep te bereiken is er dan ook bewust voor deze set voorwaarden gekozen. Is dat een antwoord op je vraag?
Hoi Arnold, ik vind het jammer dat voor deze set voorwaarden is gekozen. Ik kan per twee maanden maar een keer gebruik maken van de actie of ik moet twee maal een seizoensretour kopen maar dat vind ik wat veel omdat het seizoensretour alleen in het weekend te gebruiken is. Misschien een idee om de voorwaarden aan te passen en er een seizoensretour voor het weekend, zaterdag en zondag, te laten gelden. Dat zou mijn inziens de doelgroep enorm vergroten. Dank je voor uw bericht.
Graag gedaan uiteraard! Ik zal het voor je doorgeven, maar ik verwacht geen aanpassingen omdat het effect dat je zelf al noemt niet het effect is dat de NS wil bereiken met de actie 🙂. Wel erg leuk dat je de moeite hebt genomen om een poging te ondernemen onze dienst te verbeteren. Mocht je nog iets opvallen, schroom dan niet om oNS hier weer op te zoeken. Fijne dag gewenst!

Reageer