beantwoord

Seizoensretour

• 18 februari 2018
  • 2 reacties
  • 133 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
ik ben mijn aankoop kwijt door crash pc betreft seizoensretour najaar a 33 euro. kan ik deze ergens opvragen?
icon

Beste antwoord door Tochjo 18 februari 2018, 12:49

U kunt hiervoor het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
U kunt hiervoor het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Hoi pien1, welkom op ons Serviceforum.

Vervelend dat je hierdoor de tickets bent verloren. Je kunt in dit geval inderdaad zoals Tochjo aangeeft even contact opnemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen aan de hand van je persoonlijke gegevens even nagaan wat ze voor je kunnen betekenen.

Reageer