beantwoord

Seizoensretour

• 20 mei 2018
  • 8 reacties
  • 216 Bekeken

Beste NS,

Kan ik de seizoensretour actie ook gebruiken bij andere trein vervoerders zoals Arriva?
Ik hoor graag.

Gr. Wilco
icon

Beste antwoord door Tochjo 20 mei 2018, 09:49

Ja, dat kan; op deze pagina staat dat het Seizoensretour geldig is bij alle treinvervoerders in heel Nederland.
Bekijk origineel

8 reacties

Badge +3
Ja, dat kan; op deze pagina staat dat het Seizoensretour geldig is bij alle treinvervoerders in heel Nederland.
Welkom bij de NS Community, Ducktales :)

Het antwoord van Tochjo klopt 🙂

Ik heb nu overigens meteen weer het deuntje van Ducktales in m'n hoofd :P

Ja, dat kan; op deze pagina staat dat het Seizoensretour geldig is
bij alle treinvervoerders in heel Nederland.

Dus ook bij Thalys tussen Amsterdam en Den Haag?
En bij Eurostar tussen Amsterdam en Rotterdam?

Het Seizoensretour is niet geldig in Thalys Amsterdam - Parijs, met toeslag geldig in Intercity Direct tussen Schiphol en Rotterdam & ICE international. Ik zal onze contentbeheerders verzoeken dit op de pagina te plaatsen.
Het Seizoensretour is niet geldig in Thalys Amsterdam - Parijs, met toeslag geldig in Intercity Direct tussen Schiphol en Rotterdam & ICE international. Ik zal onze contentbeheerders verzoeken dit op de pagina te plaatsen.
En dus wel op de Eurostar tussen Amsterdam en Rotterdam?
Goeie vraag, Michiel. Ga ik voor je achteraan. Ik verwacht wel pas na de Pinksterdagen een reactie voor je te hebben
Het Seizoensretour is helaas niet geldig in de Eurostar. Ik heb verzocht dit ook op de info pagina te plaatsen. Inmiddels staat de info over de Thalys, IC Direct en de ICE er al wel op 🙂
Het Seizoensretour is helaas niet geldig in de Eurostar. Ik heb verzocht dit ook op de info pagina te plaatsen. Inmiddels staat de info over de Thalys, IC Direct en de ICE er al wel op :)
Dat is snel!

Overigens is de informatie over geldigheid op 2e Pinksterdag niet meer relevant
Dan zou je dit beter kunnen vervangen in
Alleen geldig op zaterdag en zondag en Feestdagen

https://www.ns.nl/uitgelicht/acties/seizoensretour.html

Reageer