beantwoord

Seizoensretour activeren kaartje 2 lukt niet

  • 22 februari 2019
  • 2 reacties
  • 144 Bekeken

Morgen 23 februari wil ik reizen met de trein met mijn 2e seizoensretour kaartje.
Nou probeer ik hem net te activeren, maar dit lukt niet.
Morgen om 8.30 uur ga ik mijn de trein.
Wat nu te doen.
icon

Beste antwoord door Iris NS 23 februari 2019, 15:14

Welkom bij onze NS Community, Erna82 :)

Helaas hebben we te maken met een storing rond het verzilverproces van dit ticket. Ik zie dat je inmiddels in het andere topic vermeld hebt dat je van mijn collega van onze klantenservice een vervangende couponcode gekregen hebt. Fijn!

Bedankt voor het doorverwijzen, tridek_ok!
Bekijk origineel

2 reacties

Heb je dit topic al gezien?

https://community.ns.nl/ns-nl-51/verzilveren-van-etickets-seizoensretour-werkt-niet-op-selfservice-scherm-schiet-terug-55853#post376284
Welkom bij onze NS Community, Erna82 :)

Helaas hebben we te maken met een storing rond het verzilverproces van dit ticket. Ik zie dat je inmiddels in het andere topic vermeld hebt dat je van mijn collega van onze klantenservice een vervangende couponcode gekregen hebt. Fijn!

Bedankt voor het doorverwijzen, tridek_ok!

Reageer