beantwoord

seizoensretour - kan geen feestdagen kiezen

• 21 december 2018
  • 11 reacties
  • 569 Bekeken

Dag,

Bij de voorwaarden van het huidige 'seizoensretour najaar' (geldig nov 2018 - juni 2019) staat dat het ook geldig is op feestdagen. Echter, bij het kiezen van de reisdatum, blijkt het niet mogelijk om 1e Kerstdag te kiezen, alleen weekenddagen. Inmiddels ben ik goed geholpen door een aardige klantenservice medewerker, maar het zou wel fijn zijn als dit opgelost kan worden, anders heb ik met Pasen weer hetzelfde probleem 🙂.
Groet en dank, Irene
icon

Beste antwoord door Jouke NS 21 december 2018, 17:04

Ik zie geen uitzondering staan in de voorwaarden, Irene van D. Het zou dus wel gewoon mogelijk moeten zijn. Ik zie wel dat er op dit moment problemen zijn met E-tickets in het algemeen. Ik wil je adviseren het morgen nogmaals te proberen en bij aanhoudende problemen de Klantenservice te benaderen voor een snelle oplossing. Bij voorkeur kies je voor de Chat of Social Media.
Bekijk origineel

11 reacties

Ik zie geen uitzondering staan in de voorwaarden, Irene van D. Het zou dus wel gewoon mogelijk moeten zijn. Ik zie wel dat er op dit moment problemen zijn met E-tickets in het algemeen. Ik wil je adviseren het morgen nogmaals te proberen en bij aanhoudende problemen de Klantenservice te benaderen voor een snelle oplossing. Bij voorkeur kies je voor de Chat of Social Media.
Dank Jouke. Het is inmiddels 'morgen' en kan nog steeds geen 1e Kerstdag kiezen, evenmin 1 januari. De fout zal ontstaan zijn omdat het seizoensretour van een jaar geleden niet geldig was voor doordeweekse feestdagen.
Ik heb van de klantenservice een vervangend kaartje voor 1e kerstdag gekregen, goede service.
Fijn, Irene! Excuses voor dit ongemak! Hopelijk kan dit komende week nog hersteld worden.
Ik heb hetzelfde probleem, behalve dat ik telefonisch door de klantenservice totaal niet geholpen werd (“nee hoor, niet op feestdagen”). Ik kan het kaartje nu niet gebruiken en dat gaat me ook niet meer lukken voor het einde van de maand.
Hi Kristel. Welkom bij de Community!

Vervelend dat je er met onze Klantenservice niet uit bent gekomen 😞. Ik wil graag kijken of ik je wellicht kan helpen. Wil je mij via een privébericht je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres sturen? Een privébericht kan je sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.
Hi. Denise, ik heb hetzelfde probleem en werd ook afgewimpeld door de Klantenservice. Ik stuur je zo een PM
Update: Zowel Kristel als Marco krijgen hun geld terug van ons 🙂.

Voor de meelezers:
Loop je tegen hetzelfde probleem aan neem dan even contact op met onze Klantenservice. Dit gaat het makkelijkste via Twitter, Facebook of Chat 🙂.
Dag, inmiddels is het 5 maanden verder en ik heb net het seizoensretour 2019 gekocht. Maar het probleem is niet opgelost- bij voorwaarden staat 'feestdagen geldig', maar Hemelvaartdag en 2e pinksterdag kun je niet kiezen (ik reis zelf overigens niet op die dagen).
Bedankt dat je dit doorgeeft! Ik ga het op mijn beurt aankaarten bij de betreffende afdeling.
Zo te zien is dit opgelost 🙂 30 mei en 10 juni zijn inmiddels te selecteren bij het kiezen van een reisdatum.

Bij mij kan het niet:). Maakt niet uit, want heb dan geen plannen. Hopelijk lukt het met kerst. Het is trouwens helemaal niet heel erg als feestdagen niet kunnen, maar als het aangegeven staat reken je er wel op.

Reageer