beantwoord

seizoensretour linkje waar

• 28 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 67 Bekeken

Ik wil gebruik maken van mijn seizoensretour, vandaag laatste dag dat dit kan. Ben mijn link er naar toe kwijt. Kan het net vinden in mijn mail onder NS. Iemand een tip. Misschien heb ik het ook wel per ongeluk weggegooid. NS is niet telefonisch te bereiken vandaag 😞
icon

Beste antwoord door Iris NS 28 oktober 2018, 11:58

Welkom bij onze NS Community, SarahB59 :)

Via deze link kun je de couponcode van je seizoensretour voor de herfst verzilveren. Dit kan t/m 31 oktober. Als je de mail waar de codes in staat kwijt bent dan kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Ik denk dat je het verkeerde nummer gebeld hebt, want we zijn 24/7 telefonisch bereikbaar op 030 751 51 55. Ook kun je ons via Facebook en Twitter 24/7 bereiken. Ik hoop dat je snel je reis kunt gaan maken 🙂 Veel plezier!
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom bij onze NS Community, SarahB59 :)

Via deze link kun je de couponcode van je seizoensretour voor de herfst verzilveren. Dit kan t/m 31 oktober. Als je de mail waar de codes in staat kwijt bent dan kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Ik denk dat je het verkeerde nummer gebeld hebt, want we zijn 24/7 telefonisch bereikbaar op 030 751 51 55. Ook kun je ons via Facebook en Twitter 24/7 bereiken. Ik hoop dat je snel je reis kunt gaan maken 🙂 Veel plezier!

Reageer