beantwoord

Seizoensretour najaar: op welke dagen geldig?

• 14 november 2018
  • 3 reacties
  • 337 Bekeken

Reputatie 5
Hoi,

Vorig jaar stond er bij de seizoensretour duidelijk "Doordeweeks vallende feestdagen gelden niet als weekenddag. Seizoensretour is dus niet geldig op: Koningsdag: 27 april 2017, Hemelvaartsdag: 25 mei 2017, 2e Pinksterdag: 5 juni 2017"

Nu mis ik een dergelijke tekst bij de nieuwe seizoensretours. Tijdens het bestelproces is wel te zien dat je het seizoensretour kunt activeren op 25 december, 26 december en 1 januari (allemaal niet in het weekend). Gaat dit ook gelden voor Koningsdag (wel in het weekend)? Voor de derde seizoensretour is het namelijk nog niet mogelijk om een datum te selecteren.
icon

Beste antwoord door Jouke NS 16 november 2018, 17:19

De voorwaarden bij deze actie worden aangepast. Koningsdag is voor alle acties uitgesloten. De nieuwe voorwaarden komen zo snel mogelijk op de website. Dat betekent dat hij de andere feestdagen wel geldig is, alleen Koningsdag niet.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Bedankt voor het uitzoeken!
De voorwaarden bij deze actie worden aangepast. Koningsdag is voor alle acties uitgesloten. De nieuwe voorwaarden komen zo snel mogelijk op de website. Dat betekent dat hij de andere feestdagen wel geldig is, alleen Koningsdag niet.
Ik heb de voorwaarden er even op nageslagen, s1mon9 en ik zie dat voor dit seizoensretour geldt dat Doordeweeks vallende feestdagen gelden als weekenddag. Daarin wijkt deze actie dus af van de vorige. Het derde seizoensretour is geldig in april, mei en juni. Ik ga er dus vanuit dat je de mogelijkheid nog gaat krijgen om deze te verzilveren. Alle actieproducten zijn niet geldig op Koningsdag. Ik ga ervan uit dat dit voor deze actie ook geldt, ik zoek het voor je uit.

Reageer