beantwoord

Seizoensretour niet te verzilveren

• 8 mei 2015
  • 3 reacties
  • 183 Bekeken

zoals anderen heb ik ook mijn code niet kunnen verzilveren! Site werkt niet, geeft ondanks dat alles goed is ingevuld foutmelding! Wil 10 mei met moederdag met de trein, lijkt nu niet te lukken, balen!!!
icon

Beste antwoord door Charon NS 8 mei 2015, 14:16

Beste d.enkelaar, het is natuurlijk niet de bedoeling dat je hier geen gebruik van kunt maken! Het klopt dat er vandaag een storing is met betrekking tot het verzilveren van het Seizoensretour. We doen ons best dit zo snel mogelijk op te lossen. Ik adviseer je het later vandaag opnieuw te proberen! Als je er echt niet uitkomt kun je contact opnemen met de klantenservice.

Ik heb je topic verplaatst naar Acties en uitjes en de titel een beetje aangepast.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Badge
Beste d.enkelaar, het is natuurlijk niet de bedoeling dat je hier geen gebruik van kunt maken! Het klopt dat er vandaag een storing is met betrekking tot het verzilveren van het Seizoensretour. We doen ons best dit zo snel mogelijk op te lossen. Ik adviseer je het later vandaag opnieuw te proberen! Als je er echt niet uitkomt kun je contact opnemen met de klantenservice.

Ik heb je topic verplaatst naar Acties en uitjes en de titel een beetje aangepast.
Goedemiddag,

Ook ik ben inmiddels al 48 uur bezig ,diverse medewerkers aan de lijn gehad, die elke keer ons vriendelijke te woord hebben gestaan, daar het niet lukt om de couponcode's te verzilveren. Elke keer was het van probeer, dan en dan nog eens. Nu willen wij ook zondag met de trein weg en ook nemen wij mijn schoonmoeder mee, dus zie ik graag dat de NS een reele oplossing bedenkt dat we daadwerkelijk wegkunnen.
Meer informatie is te lezen via https://forum.ns.nl/acties-uitjes-10/seizoensretour-couponcode-geeft-foutmelding-12522

Daar ook graag nieuwe reacties.