beantwoord

seizoensretour verlopen

• 31 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 85 Bekeken

Beste NS,

Vorige week zaterdag wilden wij het 2e deel van ons seizoenskaartje gebruiken, echter vanwege de werkzaamheden aan het spoor op diverse plaatsen tussen Arnhem en Alkmaar waardoor de reistijd wel heel erg lang werd, hebben we toen besloten om komend weekend het 2e deel van ons seizoenkaartje te gebruiken. Wij hebben er echter toen niet bij stilgestaan dat het dan al september was. Vandaag 31 augustus was de laatste dag was om dit 2e deel te verzilveren, maar doordeweeks (vandaag) mag er niet worden gereisd. Nu is mijn vraag, is het niet mogelijk om bij wijze van uitzondering dit 2e deel komend weekend te gebruiken voor ons beiden. Zo ja, kunt u dat dan op de een of andere manier voor ons beiden regelen.

M.vr.gr
**** [Verwijderd door Moderator in verband met privacy]
icon

Beste antwoord door Stijn NS 31 augustus 2018, 13:45

Goedemiddag Knoet123 en welkom bij de NS Community.

Ik vind het jammer om te lezen dat je door deze werkzaamheden nu het tweede deel van het Seizoensretour niet meer kan gebruiken. Helaas kan ik echter weinig anders aangeven dan wat Sim70 al heeft gedaan. De geldigheid van dit soort tickets wordt altijd duidelijk aangegeven, en werkzaamheden worden lang van tevoren aangekondigd. Wij zullen de geldigheid van dit ticket dan ook niet kunnen verleggen. Sorry.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
U zou klantenservice kunnen bellen en het voorleggen maar u moet natuurlijk zelf hoed de data in de gaten houden. Daarnaast staat slatijd duidelijk plan uw Ries bangebroek, kijkfiles er geen werkzaamheden zijn etc. U had ook een ander reisdoel kunnen kiezen . Vervelend maar dat is het risico als je tot het laatste weekend wacht.....
Goedemiddag Knoet123 en welkom bij de NS Community.

Ik vind het jammer om te lezen dat je door deze werkzaamheden nu het tweede deel van het Seizoensretour niet meer kan gebruiken. Helaas kan ik echter weinig anders aangeven dan wat Sim70 al heeft gedaan. De geldigheid van dit soort tickets wordt altijd duidelijk aangegeven, en werkzaamheden worden lang van tevoren aangekondigd. Wij zullen de geldigheid van dit ticket dan ook niet kunnen verleggen. Sorry.
Dank voor je snelle reactie Stijn, we hadden niet in de gaten dat het komend weekend (net) al september was, verkeerde jaarkalender bekeken, jammer, zonde van de kaartjes.

Reageer