beantwoord

Seizoensretour vooraf inladen in NS-app

• 3 mei 2017
  • 2 reacties
  • 199 Bekeken

Ik heb een seizoensretour voor 2017 gekocht en in de bevestigingsmail staan drie links om de drie kaartjes op te halen. Kan ik de drie kaartjes nu al in de app laden en later een datum kiezen om ze te activeren of worden ze direct geactiveerd als ik ze in de app laadt? Ik zet ze het liefst nu al in de app zodat ik ze niet kwijtraak. Ik weet namelijk nog niet de exacte datums waarop ik ze gaat gebruiken.
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 3 mei 2017, 13:20

Je kan een e-ticket altijd tot een maand in het vooruit aanschaffen. Het is dus nog niet mogelijk om je kaarten vast te leggen voor periode 2 en 3. Bij deze actie kun je alleen met een geprint eticket reizen en niet door middel van een mobile ticket.

Lees meer informatie in dit topic.
Bekijk origineel

2 reacties

O, het lijkt erop dat ik in majesteitsmeervoud heb getypt, uiteraard 'laad' ik ze in de app in plaats van 'laadt' en 'ga' ik ze gebruiken in plaats van 'gaat' 🙂. Maar dat terzijde.
Je kan een e-ticket altijd tot een maand in het vooruit aanschaffen. Het is dus nog niet mogelijk om je kaarten vast te leggen voor periode 2 en 3. Bij deze actie kun je alleen met een geprint eticket reizen en niet door middel van een mobile ticket.

Lees meer informatie in dit topic.

Reageer