beantwoord

Snelbus met dagretour Spoordeelwinkel

Ik en mijn vriend reizen van Hoorn naar Breda, maar wij moeten tussen Hertogenbosch en Tilburg de sneltrein nemen. Kan dat gewoon met een dagretour van de spoordeelwinkel? Of zullen we daarvoor speciaal kaartjes moeten kopen / inchecken met het OV?
alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Thom 10 november 2018, 10:28

De vervangende snelbus van NS is ook gratis. Let wel: andere bussen niet. Uw vraag kwam me ook al vreemd voor. 😉
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U mag met uw kaart elke sneltrein nemen, behalve de Thalys. Toeslag is er alleen tussen Schiphol en Rotterdam in de ICDirect en de ICE naar Arnhem. Op zich neemt u een wat afwijkende route, met de ICDirect zou logischer zijn en dan betaalt u wel na Schiphol. Er zijn werkzaamheden. U kunt echter ook omrijden en dan kost het niets.

Niks aan de hand dus. U hoeft geen toeslagen of extra kaartjes te kopen.
Oeps! Ik realiseer me net dat ik ‘sneltrein’ heb gezegt, ik bedoele de ‘snelbus’. Is dat nogsteeds geen probleem?
Reputatie 7
Badge +4
De vervangende snelbus van NS is ook gratis. Let wel: andere bussen niet. Uw vraag kwam me ook al vreemd voor. 😉
Het gaat hier over trein vervangend vervoer op jullie traject. Deze bus rijdt namens NS, jullie dagkaart is dus gewoon geldig.
Bedankt! Mijn excuses voor de verwarring 😊
Reputatie 7
Badge +4
Fijne dag!

Reageer