beantwoord

spoor magazine

• 16 februari 2020
  • 21 reacties
  • 3349 Bekeken

Wanneer komt het nieuwe spoormagazine in 2020 uit?

icon

Beste antwoord door MoDe 16 februari 2020, 10:52

Maart 2020

Bekijk origineel

21 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Maart 2020

Hallo leeri001, welkom op de NS Community. 

Wat MoDe aangeeft klopt, nog even afwachten dus. 

Reputatie 6

Is deze al verzonden? Mijn brievenbus is tot nu toe leeg. Aangezien spoor 4 2019 ook al niet is gekomen en mijn instellingen volgens NS goed staan, hoop ik niet dat ie weer is verdwenen.

Reputatie 5
Badge

In principe rond het begin van de maanden met de seizoenswisselingen, dus maart-juni-sept-dec.

Nu de voorheen 2 postbezorgers Sandd en PostNL 1 zijn geworden (zoals ooit de PTT deed) meen ik dat dit soort bulkpost gewoon een beetje afhangt in Uw buurt van hun ruimte/zin/voorhanden zijn van personeel oid. Ze willen ongeadresseerde (ik dacht ook met enkel ´bewoner van´) zaken eigenlijk al niet meer.

@Lies: als Uw brievenbus gehele leeg blijft dan zou ik eens navraag doen bij buren of die wel wat erin krijgen. Is Uw buurt gewoon overgeslagen bij het voorzien van postbezorging?

Reputatie 6

In principe rond het begin van de maanden met de seizoenswisselingen, dus maart-juni-sept-dec.

Nu de voorheen 2 postbezorgers Sandd en PostNL 1 zijn geworden (zoals ooit de PTT deed) meen ik dat dit soort bulkpost gewoon een beetje afhangt in Uw buurt van hun ruimte/zin/voorhanden zijn van personeel oid. Ze willen ongeadresseerde (ik dacht ook met enkel ´bewoner van´) zaken eigenlijk al niet meer.

@Lies: als Uw brievenbus gehele leeg blijft dan zou ik eens navraag doen bij buren of die wel wat erin krijgen. Is Uw buurt gewoon overgeslagen bij het voorzien van postbezorging?

Ik krijg allerlei andere post wel. Inclusief tijdschriften.

Reputatie 6

Ik moet het blad normaal gesproken ook krijgen maar de nieuwste heb ik ook nog niet ontvangen.

Ik ook niet

Reputatie 7
Badge +3

Aangezien het in maart zou worden verstuurd en maart pas 1 week oud is ga  ik er vanuit dat Spoor 1 binnenkort in de bus zal vallen.

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb de Spoor op 6 maart ontvangen.

Ik nu ook. Bedankt. 

Reputatie 7
Badge +4

Hier nog geen spoor van Spoor. Het zal wel in delen verzonden worden.

Reputatie 7
Badge +3

Gisteren ontvangen.

Reputatie 7
Badge +3

Hopelijk ontvang je het blad wel in 1 deel Thom, dat leest wat makkelijker. :sweat_smile: Hier lag die gisterochtend op de mat.

Reputatie 7
Badge +4

Traditioneel krijgen we na elk nummer hier een bak vragen, maar ik zal nu zwijgen. ;-)

Badge +3

Heb hem ook vanmiddag uit de bus gevist, dus als iemand nog een code tekort komt dan laat maar weten.

Reputatie 2

Helaas heb ik geen SPOOR-1 2020 mogen ontvangen net als vorige keer Spoor-4 2019 ook niet.

Toen had ik een businesskaart met Trein Vrij, nu heb ik die kaart niet meer maar wel een DAL-VOORDEEL (jaarkaart).  Alle instellingen in 'mijn NS betreffende Post staan aan.

Bovendien heeft mijn echtgenote tegenwoordig ook een DAL-VOORDEEL jaarkaart ook zij ontving SPOOR-1 2020 niet terwijl ook in haar Mijn NS alle instellingen juist staan. 
Ik zou het erg op prijs stellen het blad 2x te ontvangen of in ieder geval 1 x blad met 2 kortingscodes i.v.m. de meereisretour actie die we graag gebruiken.

Heb begin van de week contact opgenomen via de chat, het blad is pas sinds vrijdag 6/3 uit was het antwoord en komt dus mogelijk nog.
Ik hoop het maar heb inmiddels wel twijfels, we zouden het 2x ontvangen zei men desgevraagd.

Helaas heb ik geen SPOOR-1 2020 mogen ontvangen net als vorige keer Spoor-4 2019 ook niet.

Toen had ik een businesskaart met Trein Vrij, nu heb ik die kaart niet meer maar wel een DAL-VOORDEEL (jaarkaart).  Alle instellingen in 'mijn NS betreffende Post staan aan.

Bovendien heeft mijn echtgenote tegenwoordig ook een DAL-VOORDEEL jaarkaart ook zij ontving SPOOR-1 2020 niet terwijl ook in haar Mijn NS alle instellingen juist staan. 
Ik zou het erg op prijs stellen het blad 2x te ontvangen of in ieder geval 1 x blad met 2 kortingscodes i.v.m. de meereisretour actie die we graag gebruiken.

Heb begin van de week contact opgenomen via de chat, het blad is pas sinds vrijdag 6/3 uit was het antwoord en komt dus mogelijk nog.
Ik hoop het maar heb inmiddels wel twijfels, we zouden het 2x ontvangen zei men desgevraagd.

Wat naar dat je nog geen eigen exemplaar hebt ontvangen. Onze Klantenservice kan je een exemplaar nasturen. Dit kunnen we doen vanaf ongeveer 1 week na het versturen. Contact opnemen kan het beste via Sociale Media of Live Chat. 

Wanneer komt de nieuwe Spoor 2020 uit? 

Reputatie 7
Badge +1

@emmalyanne Zoals te lezen is op de website verschijnt SPOOR 2 (juni 2020) niet vanwege het coronavirus. 

Reputatie 2

Wanneer komt de nieuwe Spoor 2020 uit? 

Ik denk dat emmalyanne de vraag stelde n.a.v. de zojuist gedane mededeling dat m.i.v. 1 juli de trein er ook weer voor uitjes is.
- Mogelijk wijzigen de plannen m.b.t. Spoor?
- En wanneer worden de uitjes in de https://www.ns.nl/spoordeelwinkel/ weer actief?
- meereiskorting stimuleert ons buiten de spits te reizen, per 1 juli weer?

Onze minister president wil het liefst dat we vakantie houden in eigen land begrijp ik, kan ons nationale spoorbedrijf niet achterblijven toch?

Reputatie 6

Dan zal de volgende wel in september komen.

Reageer