beantwoord

Spoor magazine niet gehad

• 14 maart 2017
  • 6 reacties
  • 507 Bekeken

Goedemiddag,
Ik heb het blad Spoor niet ontvangen. Wilt u het aub sturen.
M. Vr. Gr. Joke.
icon

Beste antwoord door Miriam NS 19 maart 2017, 12:02

UPDATE: Het blad is verzonden. Wel wil ik voor de meelezers nog even aankaarten, mocht je zelf het blad niet ontvangen neem dan even contact met ons op. Je kunt dit telefonisch doen via: 030 - 751 51 55, via Facebook of Twitter of van maandag tot en met zaterdag via onze Live chat. Wij kunnen de gegevens dan even bekijken en eventueel aanpassingen doen waar nodig.
Bekijk origineel

6 reacties

Hallo heskens en welkom op ons Serviceforum.
Jammer om te lezen dat je het blad nog niet hebt ontvangen. Je mag mij even een privébericht sturen met je naam, adres, woonplaats en geboortedatum, dan zorg ik dat je zo spoedig mogelijk het blad alsnog ontvangt. Je kunt mij een privébericht sturen door te klikken op mijn naam en vervolgens op 'Stuur bericht'.
UPDATE: Het blad is verzonden. Wel wil ik voor de meelezers nog even aankaarten, mocht je zelf het blad niet ontvangen neem dan even contact met ons op. Je kunt dit telefonisch doen via: 030 - 751 51 55, via Facebook of Twitter of van maandag tot en met zaterdag via onze Live chat. Wij kunnen de gegevens dan even bekijken en eventueel aanpassingen doen waar nodig.
Ik heb na vragen bij de klantenservice het blad Spoor nummer 1 2019 nu via post alsnog ontvangen in een envelop. Maar juist waar ik nadrukkelijk om vroeg niet de code voor het meereiskaartje Amsterdam ontvangen. Due staat niet op de achterkant. Kan deze aub naar mijn mailadres verstuurd worden?
Ik heb na vragen bij de klantenservice het blad Spoor nummer 1 2019 nu via post alsnog ontvangen in een envelop. Maar juist waar ik nadrukkelijk om vroeg niet de code voor het meereiskaartje Amsterdam ontvangen. Due staat niet op de achterkant. Kan deze aub naar mijn mailadres verstuurd worden?

Ik wil graag even voor je kijken wat ik kan organiseren, @Mariska v.M. Mag ik je naam, adres, geboortedatum en e-mailadres in een privébericht? Je stuurt me een privébericht door op mijn naam te klikken en te kiezen voor "Stuur bericht".
Joopes - magazine spoor

Tot op heden ( 11 September) heb ik het magazine SPOOR nr. 3 nog niet ontvangen. Kunt u mij zeggen wanneer ik het magazine mag verwachten?
Als u mij het magazine gaat toesturen, dan graag met de code die ik nodig heb voor de meereiskaart.

Bvd. Joopes
Hoi Joop schulte! Deze worden verspreid verstuurd tussen 6 en 20 september. Hij kan dus nog op de mat vallen!

Reageer