beantwoord

Spoor magazine niet ontvangen.

• 1 mei 2015
  • 1 reactie
  • 274 Bekeken

Mijn man en ik hadden tot 1,5 jaar terug beide een voordeel abonnement en ontvingen op zijn naam het spoormagazine. Sinds zijn opzegging ( ik ben nog steeds lid vanaf 2006) ontvang ik geen spoormagazine meer. Ik zie het blad geregeld bij mijn schoonouders en vind het een gemis om hem niet te ontvangen. Wie, wat, hoe, waar kan ik hiervoor bereiken. Ik heb de vraag een tijd terug ook op twitter gesteld maar geen reactie op ontvangen. Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Herman NS 1 mei 2015, 11:52

Hallo Juagroke,

Je mag mij een privébericht met je NAW-gegevens en geboortedatum sturen. Je stuurt een bericht door op mijn naam en vervolgens op 'stuur bericht' te klikken. Vervolgens zal ik alle permissies controleren en ervoor zorgen dat de laatste versie van het blad Spoor wordt nagestuurd.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Juagroke,

Je mag mij een privébericht met je NAW-gegevens en geboortedatum sturen. Je stuurt een bericht door op mijn naam en vervolgens op 'stuur bericht' te klikken. Vervolgens zal ik alle permissies controleren en ervoor zorgen dat de laatste versie van het blad Spoor wordt nagestuurd.

Vriendelijke groet,
Herman NS

Reageer