beantwoord

Spoor magazine niet ontvangen

• 15 september 2019
  • 9 reacties
  • 375 Bekeken

Sinds begin dit jaar heb ik het Spoor magazine niet ontvangen. Ik heb hierover geschreven naar Klantenservice en per brief van 28 juni 2019 kreeg ik een brief van Paulette van den Broek, Hoofd NS Klantenservice dat ik voortaan weer viermaal per jaar Spoor zou ontvangen.
Tot mijn spijt heb ik Spoor nog steeds niet ontvangen en mijn verzoek is dan ook ervoor te zorgen dat ik het magazine daadwerkelijk ontvang.
icon

Beste antwoord door Maxime NS 15 september 2019, 12:58

Hallo marderoos, welkom op de NS Community.

Wat jammer dat je nog steeds Spoor niet ontvangt! Het makkelijkst is om contact op te nemen met onze klantenservice. Er kan dan worden gekeken of we alle gegevens goed hebben en dan kan de laatste versie eventueel nagestuurd worden. Het is op het moment wel aardig druk. Ik denk dat je vandaag via de chat het snelst bent geholpen. Je mag mij ook een privébericht sturen, dan kijk ik even met je mee.
Bekijk origineel

9 reacties

Hallo marderoos, welkom op de NS Community.

Wat jammer dat je nog steeds Spoor niet ontvangt! Het makkelijkst is om contact op te nemen met onze klantenservice. Er kan dan worden gekeken of we alle gegevens goed hebben en dan kan de laatste versie eventueel nagestuurd worden. Het is op het moment wel aardig druk. Ik denk dat je vandaag via de chat het snelst bent geholpen. Je mag mij ook een privébericht sturen, dan kijk ik even met je mee.

ik hoor om mij heen dat men “spoor” digitaal ontvangt. Alleen heb ik niets ontvangen, al langere tijd. Ik weet niet vanaf welke datum “spoor” niet meer via de post verstuurd wordt maar ik zou hem graag dan via de digitale weg ontvangen. Ik gebruik al zo lang mijn NS abonnement, zou niet weten waarom ik hier niets over ontvangen heb. Graag uw reactie.

1. Kleef
Reputatie 7
Badge +3

Ik heb ook geen Spoor gekregen. Niet per post en niet digitaal.

Badge +3

SPOOR ontvang je digitaal als op https://www.ns.nl/mijnns#/persoonsgegevens bij Notificaties en updates de optie E-mail aan staat. Per post krijg je het alléén als E-mail niet aan staat, ook al heb je Post ook aan staan (één exemplaar per adres).

De laatste (papieren) editie die ik gekregen heb is van Dec 2020. Zal van de week de postbode eens vragen of zij die wel bij anderen bezorgd heeft in maart.

Reputatie 7
Badge +1

Voor degenen die nog geïnteresseerd zijn in de (digitale) SPOOR van maart 2021: https://spoormagazine.ns.nl/maart-2021/cover/

Reputatie 7
Badge +3

Dankjewel voor de linken, maar het zou fijn zijn als ik gewoon Spoor krijg. Ik heb een klassiek NS abonnement.

Mijn verjaardag is NS ook weer vergeten….geen bookchoicecode

Reputatie 7
Badge +3

Ik gebruik mijn Bookchoice code niet (kon intussen wel weer een code aanvragen en heb er intussen 4 omdat iedere keer op de link klikken weer een nieuwe code opelevert). Als je wilt mag je die van mij hebben.

Maar had jij niet al eerder een mail om je verjaardag door te geven omdat NS die niet wist? Misschien is dat doorgeven niet goed gegaan. Zou me ook niets verbazen.

Reputatie 7
Badge +3

Ik gebruik mijn Bookchoice code niet (kon intussen wel weer een code aanvragen en heb er intussen 4 omdat iedere keer op de link klikken weer een nieuwe code opelevert). Als je wilt mag je die van mij hebben.

Maar had jij niet al eerder een mail om je verjaardag door te geven omdat NS die niet wist? Misschien is dat doorgeven niet goed gegaan. Zou me ook niets verbazen.

Mijn geboortedatum is zeker al al sinds 1981 bij NS bekend. Vanaf die tijd altijd een abonnement gehad. Al gaat administratie van NS niet zo ver terug. Geboortedatum staat ook alweer jaren goed in mijn NS (was een keer plotseling gewijzigd). Maar er is paar maanden geleden wel een 2e account met mijn gegevens ondekt, zonder gekoppelde abonnementen. Beetje rommeltje.

Gaat mij niet om de codes, maar omdat administratief er blijkbaar van alles fout gaat.

Reputatie 7
Badge +3

Dat er allerlei dingen niet goed gaan blijkt wel vaker inderdaad. Bv mensen die geen facturen kunnen inzien of hun abonnement niet kunnen wijzigen, wat dan blijkt te komen omdat ze dubbel in het systeem staan. Als jij op één of andere manier ook dubbel in het systeem staat (met dat 2e account zonder gekoppelde abonnementen) is misschien daar geen geboortedatum bekend waardoor die mail werd verstuurd. Blijft dan wel de vraag waarom er vanuit het eerste account waar dan al wel je geboortedatum bekend is niet wel de verjaardags mail is gestuurd. 

Reageer