SPOOR Magazine niet ontvangen in 2021 | NS Community
beantwoord

SPOOR Magazine niet ontvangen in 2021

  • 20 October 2021
  • 5 reacties
  • 688 Bekeken

Zijn er meer die het SPOOR magazine dit jaar nog niet ontvangen hebben in de bus

icon

Beste antwoord door Laura NS 20 October 2021, 12:11

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +3

Ik heb twee accounts en als test eentje op alleen Post laten staan (dan krijg je de papieren versie)

En de andere op Post + Email (dan zou je de digitale versie moeten krijgen, maar volgens eerdere berichten van NS toch óók de papieren versie tegenwoordig)…

December zal het uitwijzen. Natuurlijk maar één exemplaar per adres, maar daar staan op het adreslabel precies de namen en klantnummers voor wie het bestemd is. Dat kunnen er dus twee (of meer zijn).

Spoor kunnen we wel nasturen voor abonnementhouders als er een papieren versie is. Als er een specifieke aanbieding is, die niet naar iedereen wordt gestuurd, dan is er meestal niet iets wat we na kunnen sturen. Ik wil wel even met je meekijken en je mag me wel een privébericht sturen, MoDe. 

Badge +3

De digitale versie kan je online bekijken natuurlijk, maar dat men geen papieren versie wil nasturen is nieuw.

Zei men waarom ze dat niet (meer) doen?

Reputatie 7
Badge +3

Of de instellingen staan goed maar heeft NS het e-mail-adres geblokkeerd. Dat men wel die blokkade af en toe kan opheffen/doorbreken om aankondiging verlenging abonnement te mailen of (tot maanden geleden, ineens stopten die berichten ook) dat er een keuzedag klaarstaat is mij een raadsel. 

Ik ontvang al langere tijd geen nieuws, geen acties, geen digitale Spoor en soms ook geen papieren Spoor, niets van NS extra. Elke keer als ik daarover contact opneem dan wordt er gezegd dat instellingen goed staan. Maar ondertussen krijg ik dat soort mails niet en stuurt men ook niets na.

 

Welkom op onze NS Community Vince_b

Sommige edities zijn enkel digitaal uitgegeven, dus in de brievenbus zul je er inderdaad een paar missen. Tot nu toe zal het er 1 zijn, die van 11 juni. Zie:

SPOOR 1  26 maart (alleen digitaal)
SPOOR 2  11 juni (digitaal en print)     
SPOOR 3  30 juli (alleen digitaal)     
SPOOR 4  24 september (alleen digitaal)     
SPOOR 5  26 november (digitaal en print)

Als je die van 11 juni ook niet hebt ontvangen, neem dan even contact op met onze klantenservice. Misschien dat er instellingen moeten worden aangepast.

Reageer