beantwoord

spoor nabesteld...geen code meereis gekregen

• 16 september 2019
  • 4 reacties
  • 188 Bekeken

Reputatie 4
  • Reisadviseur**
  • 296 reacties
Mijn instellingen staan allemaal goed in het systeem maar ik heb als abbo houder geen Spoor ontvangen. Gechat met klantenservice, uitgelegd en nu per post alsnog eentje gekregen....echter daar zit geen meereiscode voor een retourtje Haarlem bij en daar ging het nu juist om. Ik begrijp uit een eerder topic dat dit wel de bedoeling zou moeten zijn. Wat nu? Weer contact opnemen met klantenservice?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 16 september 2019, 18:58

Goedenavond Sim70. De unieke actiecode die op een persoonlijke Spoor gedrukt staat, wordt helaas niet toegevoegd wanneer wij handmatig een tijdschrift nasturen. In dit geval kunnen mijn collega's van de Klantenservice een code daarvoor afzonderlijk aanmaken. Het spijt me dat dit niet direct is gedaan toen het tijdschrift is nagestuurd. Je zult in dit geval dus inderdaad opnieuw contact op moeten nemen met onze Klantenservice.
Bekijk origineel

4 reacties

Goedenavond Sim70. De unieke actiecode die op een persoonlijke Spoor gedrukt staat, wordt helaas niet toegevoegd wanneer wij handmatig een tijdschrift nasturen. In dit geval kunnen mijn collega's van de Klantenservice een code daarvoor afzonderlijk aanmaken. Het spijt me dat dit niet direct is gedaan toen het tijdschrift is nagestuurd. Je zult in dit geval dus inderdaad opnieuw contact op moeten nemen met onze Klantenservice.
Reputatie 4
Ik had er nog speciaal om gevraagd...enfin, ik ‘hang ‘ weer in de chat dus zal wel goedkomen!
Badge
En is het gelukt ?
Reputatie 4
Yesss na een tweede chat-poging is het gelukt!

Reageer