beantwoord

Spoor niet ontvangen

  • 3 augustus 2015
  • 2 reacties
  • 199 Bekeken

Reputatie 2
We hebben al een hele tijd het blad spoor niet ontvangen, terwijl er op Mijn NS staat aangevinkt dat ik per post aanbiedingen, et cetera wil ontvangen.
Ik lees ook alles over spoordeeldagen. Krijgen we daar ook nog coupons voor?
Ik heb een Traject Vrij jaarabonnement.
icon

Beste antwoord door Janou NS 3 augustus 2015, 09:48

We hebben al een hele tijd het blad spoor niet ontvangen, terwijl er op Mijn NS staat aangevinkt dat ik per post aanbiedingen, et cetera wil ontvangen.
Ik lees ook alles over spoordeeldagen. Krijgen we daar ook nog coupons voor?
Ik heb een Traject Vrij jaarabonnement.


Goedemorgen Sg_sg1. Ik wil je vragen om m.b.t het blad SPOOR contact te zoeken met onze telefonische klantenservice. Je kunt ons dag en nacht telefonisch bereiken op telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Zij kunnen dit namelijk voor je nakijken en uitzoeken waarom je dit blad niet krijgt. De reden waarom je geen actie kaartjes hebt ontvangen van de spoordeelweken kan liggen aan het feit dat je een Nee - Nee sticker op je brievenbus hebt.
Bekijk origineel

2 reacties

We hebben al een hele tijd het blad spoor niet ontvangen, terwijl er op Mijn NS staat aangevinkt dat ik per post aanbiedingen, et cetera wil ontvangen.
Ik lees ook alles over spoordeeldagen. Krijgen we daar ook nog coupons voor?
Ik heb een Traject Vrij jaarabonnement.


Goedemorgen Sg_sg1. Ik wil je vragen om m.b.t het blad SPOOR contact te zoeken met onze telefonische klantenservice. Je kunt ons dag en nacht telefonisch bereiken op telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Zij kunnen dit namelijk voor je nakijken en uitzoeken waarom je dit blad niet krijgt. De reden waarom je geen actie kaartjes hebt ontvangen van de spoordeelweken kan liggen aan het feit dat je een Nee - Nee sticker op je brievenbus hebt.
Reputatie 2
Hi Janou NS. Bedankt voor je antwoord. Ik ga de klantenservice bellen.

Reageer