beantwoord

SPOOR no 4

• 28 november 2019
  • 3 reacties
  • 67 Bekeken

Is SPOOR 4 al uit? Ik heb SPOOR 3 destijds niet ontvangen, dus vandaar mijn vraag. 

icon

Beste antwoord door Sanne NS 28 november 2019, 21:56

Hoi Hein Maassen,

Deze week is inderdaad Spoor 4 de deur uitgegaan en zou hij deze week bij onze reizigers op de deurmat moeten vallen. Maar het is natuurlijk gek dat je de vorige al niet hebt ontvangen. De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: FacebookTwitterChat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge

Hij is uit, maar niet iedereen heeft hem al. Ik heb hem deze week gekregen, maar een familielid en een bekende van me hebben hem bijvoorbeeld nog niet.

Hoi Hein Maassen,

Deze week is inderdaad Spoor 4 de deur uitgegaan en zou hij deze week bij onze reizigers op de deurmat moeten vallen. Maar het is natuurlijk gek dat je de vorige al niet hebt ontvangen. De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: FacebookTwitterChat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Badge +3

Ik had hem vorige week donderdag of vrijdag (21/22 nov), dus als je hem nog niet hebt wordt het tijd om na te bestellen.

Kijk ook even in je Mijn NS bij https://www.ns.nl/mijnns#/persoonsgegevens of de Notificaties en updates (o.a. aanbiedingen SPOOR per post) instellingen goed staan.

Reageer