beantwoord

SPOOR wordt niet meer toegezonden

• 19 november 2019
  • 6 reacties
  • 91 Bekeken

Sins vorige week maandag probeer ik al antwoord te krijgen op een simpele vraag, tot nu toe zonder resultaat. Nog maar weer eens: waarom krijgen wij SPOOR niet meer toegezonden? Ik word niet blij van NS-klantenservice! 

icon

Beste antwoord door Laura NS 19 november 2019, 12:57

Voor meelezers; Ik ben inmiddels achter het euvel. Er stonden dubbele accounts in mijn systeem, waardoor het Mijn NS account en abonnement niet met elkaar overeenkwamen in beide systemen. Dit heb ik nu handmatig aangepast en de meest recente versie nagestuurd. We ronden het privé nog even af.

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +3

In uw andere topic heeft een moderator aangegeven dat u haar een privébericht kon sturen. Hebt u dat gedaan?

Dat heb ik gedaan. Daarna heb ik niets meer gehoord…  

Maxime heeft nu ook even geen dienst, Hein Maassen. Het is even afwachten tot ze weer aan het werk is. Ik zie dat zij vanavond weer een dienst heeft. Kun je in de tussentijd in je Mijn NS account kijken of 'post - aanbiedingen’ op 'ja’ staat? Daaronder behoort SPOOR namelijk.

Aanbiedingen staat op Ja. Ik had ook geen wijziging ingevoerd. 

Kun je mij anders een privébericht sturen? Ik heb vandaag tot 15:00 uur dienst.

Voor meelezers; Ik ben inmiddels achter het euvel. Er stonden dubbele accounts in mijn systeem, waardoor het Mijn NS account en abonnement niet met elkaar overeenkwamen in beide systemen. Dit heb ik nu handmatig aangepast en de meest recente versie nagestuurd. We ronden het privé nog even af.

Reageer