Sinds gisteren kun je geen attracties, stedentrips etc. boeken. Is er een andere manier waarop je dit kunt boeken, bij het loket misschien??
Bladzijde 1 / 1
Hallo bwit en welkom bij de NS Community,
Ik heb meerdere acties geprobeerd en ik kan wel alles bestellen. Bij welke acties ervaar je dit probleem precies? Heb je de mogelijkheid om een andere browser of apparaat te proberen?
Standaardtest bij websites die zich vreemd gedragen:
- Browsercache legen en cookies voor de betreffende website verwijderen.
- Anoniem browservenster gebruiken.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.