beantwoord

spoordeelwinkel: wildpark emmen dicht! geen restitutie?

• 30 januari 2021
  • 4 reacties
  • 186 Bekeken

Vandaag getracht om alsnog mijn Wildland voucher te benutten. Helaas Wildland dicht dus reizen naar Emmen is onzinnig. NS reactie: ticket kan niet uit coulance worden verlengd. Door persoonlijke Corona situatie was eerder gebruikt onmogelijk. Wat een klantonvriendelijkheid om zo te reageren. Moet ik nu er vanuit dat maatwerk onmogelijk is en dat ik naar de geschillencommissie moet?

icon

Beste antwoord door Mark NS 30 januari 2021, 12:33

Hoi Reiscase, welkom op de NS Community. 

Gaat dit om een uitje dat voor 1 oktober 2020 al is aangeschaft? Dan is er niks meer mogelijk, klanten hebben voldoende mogelijkheden gehad om van de deal gebruik te maken is de gedachte. Bij uitjes aangeschaft na 1 oktober kan nog wel naar een alternatief gekeken worden. Je kunt het nog een keer proberen bij de Spoordeelwinkel door te bellen of door een bericht te sturen via WhatsApp of de chat. De contactopties kun je onderaan de pagina vinden. Als je er met de Spoordeelwinkel niet uitkomt en het ergens anders zou willen aankaarten, dan is de Geschillencommissie inderdaad een optie. 

Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Reiscase, welkom op de NS Community. 

Gaat dit om een uitje dat voor 1 oktober 2020 al is aangeschaft? Dan is er niks meer mogelijk, klanten hebben voldoende mogelijkheden gehad om van de deal gebruik te maken is de gedachte. Bij uitjes aangeschaft na 1 oktober kan nog wel naar een alternatief gekeken worden. Je kunt het nog een keer proberen bij de Spoordeelwinkel door te bellen of door een bericht te sturen via WhatsApp of de chat. De contactopties kun je onderaan de pagina vinden. Als je er met de Spoordeelwinkel niet uitkomt en het ergens anders zou willen aankaarten, dan is de Geschillencommissie inderdaad een optie. 

De spoorwinkel is al benaderd en stelt hetzelfde…

De gedachte dat er voldoende mogelijkheden zijn geweest om van het aangeboden product gebruik te hebben kunnen maken is al eerder aangehaald.

De Corona pandemie heeft het reizen met de trein er niet makkelijker opgemaakt, zeker niet wanneer er persoonlijke situaties zijn…

Anderzijds: de geldigheid van de voucher gaf ons de mogelijkheid om tot en met morgen te gaan maar Wildlands is- en blijft dicht tot na de einddatum van de voucher. 
Reizen voor dit doel heeft nu geen zin…. Geldige voucher kan niet meer ingewisseld worden bij Wildland.. 

Lijkt mij eenandere situatie als hetgeen met “voldoende mogelijkheden” wordt bedoeld en weinig klantgericht.

Reputatie 7
Badge +3

De Corona pandemie heeft het reizen met de trein er niet makkelijker opgemaakt, zeker niet wanneer er persoonlijke situaties zijn…

Persoonlijke situaties zijn nooit reden (geweest) om de geldigheid van tickets te verlengen. Anders moet je iedereen die een keer de griep heeft of die een verstuikte enkel heeft ook tegemoet gaan komen. Dan is het einde zoek te meer daar dat vraagt om (oncontroleerbaar) misbruik. Sommige nadelen zijn nu eenmaal "all in the game".

Reputatie 7
Badge +3

Heb je Wildlands zelf al benaderd voor de voucher? 

Reageer