beantwoord

Starten in Roermond eindigen in Heerlen

• 18 juli 2020
  • 2 reacties
  • 131 Bekeken

Ik wil aankomende week een aanbieding kopen in de spoordeelwinkel, namelijk dagje uit naar Groningen. Het nadeel is echter dat ik met deze ticket alleen in de daluren kan reizen. Om er langer te kunnen blijven wil ik daarom ook een aparte ticket kopen van Heerlen naar Roermond, zodat ik mijn reis al voor 9 uur kan starten, en dan via Roermond doorreizen naar Groningen in de daluren. Alleen mijn vraag is nu: Als ik met mijn e-ticket van de spoordeelwinkel mijn reis start in Roermond, betekent dat dan ook dat mijn reis in Roermond moet eindigen? Of kan ik gewoon van Groningen naar station Heerlen terugreizen?

icon

Beste antwoord door iMark 18 juli 2020, 00:45

Ik zou het ticket van de Spoordeelwinkel kopen van Heerlen naar Groningen. Dan kun je terugreizen naar Heerlen. Om toch voor 9.00 uur uit Heerlen te kunnen vertrekken moet je extra ticket kopen van Heerlen naar het eerste station waar de trein om 9.00 uur stopt.

Als je om 8.19 uur uit Heerlen vertrekt: een enkele reis van Heerlen naar Weert. Als je om 8.49 uur uit Heerlen vertrekt: een enkele reis van Heerlen naar Sittard.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Ik zou het ticket van de Spoordeelwinkel kopen van Heerlen naar Groningen. Dan kun je terugreizen naar Heerlen. Om toch voor 9.00 uur uit Heerlen te kunnen vertrekken moet je extra ticket kopen van Heerlen naar het eerste station waar de trein om 9.00 uur stopt.

Als je om 8.19 uur uit Heerlen vertrekt: een enkele reis van Heerlen naar Weert. Als je om 8.49 uur uit Heerlen vertrekt: een enkele reis van Heerlen naar Sittard.

mocht je het eerste deel me een ov-chip kaart willen doen moet je wel uitchecken in Roermond ( kan dacht ik op het perron )

Dus bijvoorbeeld

Heerlen 8.19 - Roermond 08.49

uitchecken

Roermond 09.02 - Groningen 12.42

Als je dit ticket wilt kopen:

https://www.ns.nl/spoordeelwinkel/uitjes/dagje-groningen-doppio.html

mag je niet in de avondspits terug reizen.  Dus dan zou de terug reis kunnen worden

Groningen 18.48 - Heerlen 23.08

Reageer