steden trip | NS Community
beantwoord

steden trip

  • 2 November 2021
  • 4 reacties
  • 117 Bekeken

Er zit bij de steden trip altijd een voucher bij voor iets lekkers 

nu zat er bij mij een voucher bij van bakker Bart maar wat blijkt de dag dat ik deze trip gebruik is bakker Bart niet open omdat het op zondag is 

kan ik deze ook op een andere dag in leveren bij een andere bakkerbart 

icon

Beste antwoord door Lorena NS 2 November 2021, 12:45

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hoi Wimpies1959!
Helaas kun je de voucher van de Bakker Bart niet op een andere dag inleveren. Je kan de voucher alleen gebruiken in combinatie met je treinticket op de reisdatum. Op een andere dag is je voucher helaas niet geldig.

Badge +3

Hoi Wimpies1959!
Helaas kun je de voucher van de Bakker Bart niet op een andere dag inleveren. Je kan de voucher alleen gebruiken in combinatie met je treinticket op de reisdatum. Op een andere dag is je voucher helaas niet geldig.

Die voucher heeft volgens mij een simpele streepjescode (met een uniek nummer?) maar is niet datumgebonden. Bij Laplace en wat andere ketens werkt dat prima, naar je treinticket wordt niet gevraagd.

Neem een voucher in ieder geval uitgeprint mee, want vanaf een telefoon scannen wil/kan men soms niet.

Reputatie 7
Badge +4

De actie is wel geldig bij een Bakker Bart uit de plaats waar de stedentrip naar toe gaat. U kunt er niet mee naar elke Bakker Bart. Of de voucher voor uw croissant of aanverwant op andere dagen geldig is, weet ik niet zeker, ik verwacht op alle dagen van de actie in de bestemming van de stedentrip.

 

Ik ben hier eigenlijk wel benieuwd naar, al neem ik nooit een stedentrip. :innocent:

Badge +3

Bij een Bakker Bart waar ze die vouchers niet verwachten zul je inderdaad misschien verbaasde gezichten krijgen, maar ooit een keer op Hoog Catharijne (was geen stedentrip) naar toe geweest en dat werkte.

Zag op Twitter wel teleurgestelde (recente) berichten over de foto op de voucher en de werkelijkheid. Je krijgt een paar uitgeperste sinaasappels en een broodje kaas of kipfilet, meer niet eigenlijk.

Reageer