beantwoord

storing aankoop jongeren dagkaart

• 22 juli 2021
  • 3 reacties
  • 129 Bekeken

Ik probeer nu al een hele tijd een jongeren dagkaart te kopen via de ns app en steeds komt er niets in beeld. Ik krijg steeds meer het gevoel dat dit expres uit geschakeld is, want een duur kaart kan wel. Het is gewoon schandig dat ik een kaartje voor €25,- moet kopen ,terwijl ik als 17 jarige recht heb op een dagkaart van €7,50.kan ik het teveel betaalde bedrag later terug krijgen?

icon

Beste antwoord door Thom 22 juli 2021, 15:59

Er is gewoon een storing. ‘Expres uit geschakeld, want een duur kaartje kan wel.’ Dat is een regelrechte kwalijke suggestie. Alsof NS u met voorbedachte rade u tot de aankoop van een normaal kaartje wil dwingen. ‘Schandalig’, toe maar. U ontkracht uw argumenten hiermee, in plaats van ze te ondersteunen.

Het toontje kan wel wat lager, uw suggestie en karakterisering missen elke grond. Zelfs met uw leeftijd in aanmerking genomen. 

Doorgaans zijn storingen snel voorbij en lukt het na een tijdje wel. Dat is altijd beter dan moeizaam terugvragen, als dat al lukt, want het is niet een automatisch recht. Mogelijk is Klantenservice behulpzaam.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Er is gewoon een storing. ‘Expres uit geschakeld, want een duur kaartje kan wel.’ Dat is een regelrechte kwalijke suggestie. Alsof NS u met voorbedachte rade u tot de aankoop van een normaal kaartje wil dwingen. ‘Schandalig’, toe maar. U ontkracht uw argumenten hiermee, in plaats van ze te ondersteunen.

Het toontje kan wel wat lager, uw suggestie en karakterisering missen elke grond. Zelfs met uw leeftijd in aanmerking genomen. 

Doorgaans zijn storingen snel voorbij en lukt het na een tijdje wel. Dat is altijd beter dan moeizaam terugvragen, als dat al lukt, want het is niet een automatisch recht. Mogelijk is Klantenservice behulpzaam.

Reputatie 3

Als je niets in beeld krijgt als je een ticket via de app probeert te kopen (heb ik ook wel eens last van gehad), kun je de Jongeren Dagkaart via de website kopen en daarna in de app laden. Dat zou gewoon moeten werken. 

Dank je wel. Het is gelukt.

ook een goede tip voor andere reizigers😊

Reageer