beantwoord

Storing couponcode pagina verzilveren?

• 31 August 2021
  • 12 reacties
  • 198 Bekeken

• Intercity
  • 15 reacties

Storing couponcode pagina verzilveren? Hallo, ik probeer een kruidvat dagretour te verzilveren (is geldig tm 31 aug 2021) maar als ik code invoer krijg ik melding: an error occured while processing your request" en dan nog lange reeks cijfers.

Nu krijg ik een andere melding: “Het spijt ons, maar we hebben geen geldige code gevonden.” 

Maar ik weet zeker dat code nog geldig is, want heb gisteren eentje gebruikt en deze is nog over. Waar gaat het mis?

icon

Beste antwoord door Rizana NS 3 September 2021, 20:54

Bekijk origineel

12 reacties

zal ik doorzeuren.

Is het een idee om daar een eigen topic voor te openen?

Reputatie 7
Badge +3

Ja, dat jouw Keuzedagen zijn vervallen dat weten we intussen wel, dat hoef je niet 100 keer te blijven herhalen. 

En ja, TS had inderdaad het Kruidvat kaartje eerder kunnen verzilveren dan de allerlaatste dag, maar dat neemt niet weg dat de pagina om code te verzilveren gewoon moet werken, en dat zo'n Kruidvatkaartje ook op de laatste dag gewoon te verzilveren moet zijn. Dit is tenminste iemand die dit niet al weken van tevoren doet waardoor het kaartje niet meer aangepast kan worden als er iets gebeurt waardoor de reis toch niet gemaakt wordt.

Heb je mijn prive bericht gelezen? Wat zijn de mogelijkheden? Mijn treinkaartje dagretour is ongebruikt verlopen wegens storing op jullie website. 

Mijn dienst start nu, ik ga ermee aan de slag en je ontvangt later vandaag nog een privéebericht terug.

Dankjwel en ook bedankt voor serieus afhandelen van mijn vraag/klacht. Voor omstanders die lezen: Rizana NS heeft voor mij een vervangende couponcode geregeld. Dat is goede service. Bedankt

Heb je mijn prive bericht gelezen? Wat zijn de mogelijkheden? Mijn treinkaartje dagretour is ongebruikt verlopen wegens storing op jullie website. 

Reputatie 7
Badge +3

Je hebt ruim 1,5 jaar langer de gelegenheid gehad om met het kruidvatkaartje (oorspronkelijk geldig tot begin april 2020 te gebruiken. Het is vervelend dat je het op de allerlaatste geldigheidsdag niet kon gebruiken, maar je hebt zelf gewacht tot de allerlaatste dag, terwijl de geldigheid al meerdere keren verlengd is. 

Mijn dienst start nu, ik ga ermee aan de slag en je ontvangt later vandaag nog een privéebericht terug.

Reputatie 7
Badge +4

Het gaat wel eens vaker mis, maar daarmee staat niet vast dat dit de oorzaak is. Ik zou even met Klantenservice bellen of chatten. Chatten gaat meestal sneller.

Wij zijn een reizigersforum en kunnen niet bij de administratie van NS.

Bedankt voor reactie. Heb chatten geprobeerd maar kreeg geen reactie. Daarna gebeld met klantenservice en werd tegen mij gezegd dat er vandaag een storing is. Mevrouw heeft mijn couponcode gecheckt en die is geldig en nog niet gebruikt. Zij stelde voor om een losse kaartje te kopen en vandaag mee te reizen en NS zou dan mijn kruidvat kaartje vergoeden (niet de losse kaartje) maar als ik losse koop dan is die veel duurder dan kruidvat kaartje en zij had daarvoor geen oplossing behalve dat ik dan vandaag vaker probeer om couponcode te verzilveren (mocht de website weer goed gaan werken).. Dit is niet echt eerlijk aangezien storing bij ns ligt. 

Ik wil van NS een vervangende kaart (zonder bijbetalen) of geld terug (net zoals ze regeling hebben bij vertragen). Naar welke email-adres kan ik dat aanvragen? 

@M82 Wil je mij een privébericht sturen met jouw NAW-gegevens, geboortedatum, e-mailadres en de code die je hebt? Dan kijk ik even mee naar de mogelijkheden. 

Omdat de code niet (meer) werkte en TS nog wel op tijd was, heb ik een nieuwe code aangemaakt. Deze kan TS binnen een halfjaar verzilveren.

Reputatie 7
Badge +3

Omdat de code niet (meer) werkte en TS nog wel op tijd was, heb ik een nieuwe code aangemaakt. Deze kan TS binnen een halfjaar verzilveren.

Goede deal, kruidvatkaartje wat al meerdere keren verlengd was, krijgt op de laatste dag nog een verlenging van een half jaar.

Mijn keuzedag uitgegeven op 28-9-20 verviel op 1-1-21 (net als die andere Keuzedagen uitgegeven tussen 1-3-20 en 1-10-20 van mijn partner en mij die wij niet gebruikt hebben omdat wij ons keurig hielden aan de corona-maatregelen). Zou graag eindelijk eens antwoord op de vraag willen hebben waarom kruidvatkaartjes meerdere keren verlengd werden en Keuzedagen voor 60+ de groep die meer risico lopen om een ernstige vorm van Corona te krijgen niet verder verlengd werden. 

Reputatie 7
Badge +3

Ja, dat jouw Keuzedagen zijn vervallen dat weten we intussen wel, dat hoef je niet 100 keer te blijven herhalen. 

En ja, TS had inderdaad het Kruidvat kaartje eerder kunnen verzilveren dan de allerlaatste dag, maar dat neemt niet weg dat de pagina om code te verzilveren gewoon moet werken, en dat zo'n Kruidvatkaartje ook op de laatste dag gewoon te verzilveren moet zijn. Dit is tenminste iemand die dit niet al weken van tevoren doet waardoor het kaartje niet meer aangepast kan worden als er iets gebeurt waardoor de reis toch niet gemaakt wordt.

Punt is dat er gezegd werd dat men in 2020 had kunnen reizen met de Keuzedagen, maar dat had men toch ook met het kruidvatkaartje kunnen doen? Zolang de vraag niet beantwoord is waarom dit meten met 2 maten, zal ik doorzeuren.

En ja het systeem had het moeten doen, dat doet het de laatste tijd veel te vaak niet.  

Reageer