beantwoord

terugvorderen treinticket

• 26 juli 2020
  • 1 reactie
  • 132 Bekeken

Hoi, ik heb een treinticket gekocht bij de koop van een concertticket in de Ziggodome;

nu is dit concert afgelast en kan ik geld terugkrijgen van het concert; maar nu is mijn vraag hoe kan ik de 18 euro terugvorderen die ik extra bij betaald heb voor mijn treinticket?

icon

Beste antwoord door Thom 26 juli 2020, 13:24

Neem contact op met Klantenservice. Veelal wordt een couponcode verstrekt. 

Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het dan, maar echt alleen dan, telefonisch: Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan daarnaast heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans veel sneller dan met de telefoon vanwege de wachttijden, en u kunt een eventuele bijlage meesturen.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Neem contact op met Klantenservice. Veelal wordt een couponcode verstrekt. 

Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het dan, maar echt alleen dan, telefonisch: Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan daarnaast heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans veel sneller dan met de telefoon vanwege de wachttijden, en u kunt een eventuele bijlage meesturen.

Reageer