beantwoord

ticket

• 11 maart 2020
  • 2 reacties
  • 123 Bekeken

Ik heb een ticket van Kruidvat om van Helmond naar Amsterdam te reizen met mijn vader van 80 maar omdat we uit Brabant komen lijkt me dat niet verstandig. Ik heb dat geboekt voor as vrijdag, kan ik dat nog omzetten naar een andere datum?

icon

Beste antwoord door Thom 11 maart 2020, 18:43

U moet hiervoor contact opnemen met Klantenservice. Normaal kan het niet, maar u kunt nu een schot wagen. Bedenk dat uw kaartje niet ongeldig gemaakt kan worden, en u er nog steeds op kunt reizen. Helaas is niet iedereen integer. 

Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het dan telefonisch: Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, en tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan ook heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans wat sneller dan met de telefoon vanwege de wachttijden, en u kunt een eventuele bijlage meesturen.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U moet hiervoor contact opnemen met Klantenservice. Normaal kan het niet, maar u kunt nu een schot wagen. Bedenk dat uw kaartje niet ongeldig gemaakt kan worden, en u er nog steeds op kunt reizen. Helaas is niet iedereen integer. 

Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het dan telefonisch: Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, en tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan ook heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans wat sneller dan met de telefoon vanwege de wachttijden, en u kunt een eventuele bijlage meesturen.

Reputatie 7
Badge +3

E-tickets kunnen in de regel niet gewijzigd worden of geld terug gegeven worden. Daarom is het aan te raden om deze niet ruim van te voren te activeren.

Als u het ticket nog niet gedownload/geprint/geopend/indeappgezet heeft kan de klantenservice u vaak tegemoet komen.

De klantenservice krijgt momenteel meerdere vragen over wijzigen van actietickets. Het lijkt dat NS coulant is t.o.v. Brabanders, dus er is een kans dat men u tegemoet kan komen.

Reageer