beantwoord

tickets 165188**/165188**/17343558558**/61816422859**

• 17 januari 2020
  • 4 reacties
  • 160 Bekeken

Goedemiddag,

Op 26-2-2020 gaan mijn vriendin (L. **) en ik (A. ***) naar de huishoudbeurs. Een leuk uitje dachten we zo maar helaas zie ik nu dat op een van de treintickets de datum van 26-1-2020 staat en de andere 26-2-2020. Hoe kan ik dit oplossen zodat het alsnog een leuk uitje wordt via de NS spoordeelwinkel. Indien mogelijk kan ik dan bij het Station in Leeuwarden de ticket laten aanpassen?

Alvast bedankt voor uw reactie.

Mvg Anneke Kisjes-Algra.

icon

Beste antwoord door Thom 17 januari 2020, 12:52

Ik maak u niet blij, maar e-tickets zijn achteraf niet aan te passen als u ze eenmaal heeft gedownload. Het beste is vaak om dan toch maar op een of andere manier het kaartje op die dag toch nog te gebruiken, als extra dagje Amsterdam of zo. U heeft er voor betaald en u krijgt het niet terug. E-tickets zijn uiterst fraudegevoelig. U kunt het bij Klantenservice proberen, maar de kans dat het lukt, is uiterst gering.

Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het dan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS' of door via sociale media een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans wat sneller dan met de telefoon.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ik maak u niet blij, maar e-tickets zijn achteraf niet aan te passen als u ze eenmaal heeft gedownload. Het beste is vaak om dan toch maar op een of andere manier het kaartje op die dag toch nog te gebruiken, als extra dagje Amsterdam of zo. U heeft er voor betaald en u krijgt het niet terug. E-tickets zijn uiterst fraudegevoelig. U kunt het bij Klantenservice proberen, maar de kans dat het lukt, is uiterst gering.

Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het dan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS' of door via sociale media een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans wat sneller dan met de telefoon.

Reputatie 7
Badge

@anna30564 dit soort E-tickets kunnen niet meer gewijzigd worden, zie ook de voorwaarden. Eventueel kunt u de klantenservice benaderen, en om coulance vragen. Maar in principe wordt er niets meer gewijzigd.

Verder zou ik geen persoonlijke gegevens delen op een openbaar forum.

Welkom bij de NS Community, anna30564.

Ik sluit me aan bij de eerder gegeven antwoorden. We kunnen helaas gedownloade tickets niet meer aanpassen.

Ik heb i.v.m. privacy, enkele gegevens in de titel en post aangepast.

Reputatie 7
Badge +4

….

Reageer