beantwoord

tienertouren 2020

• 30 juni 2020
  • 3 reacties
  • 410 Bekeken

Gaat tiener touren 2020 deze zomer door ik zou dit namelijk heel graag willen doen deze zomer.

icon

Beste antwoord door Erryt NS 30 juni 2020, 20:26

Hallo Nine.m.w en welkom bij de NS Community,

Ik kan helaas niets anders mededelen dat daar nog niets over bekend is. Indien wij deze wel gaan verkopen zullen wij dat via onze website bekend maken.

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo Nine.m.w en welkom bij de NS Community,

Ik kan helaas niets anders mededelen dat daar nog niets over bekend is. Indien wij deze wel gaan verkopen zullen wij dat via onze website bekend maken.

Gaat tiener touren 2020 deze zomer door ik zou dit namelijk heel graag willen doen deze zomer.

Daarbij moet je je natuurlijk eerst wel afvragen of je uren in de trein wilt zitten met het verplichte mondneuskapje, een aantal dagen in een korte periode en het besmettingsgevaar wilt opzoeken. Niet alleen in de trein, maar ook de plekken waar je naar toe reist.

Daarbij moet je je natuurlijk eerst wel afvragen of je uren in de trein wilt zitten met het verplichte mondneuskapje, een aantal dagen in een korte periode en het besmettingsgevaar wilt opzoeken. Niet alleen in de trein, maar ook de plekken waar je naar toe reist.

Je moet het ook niet zwaarder maken dan het is. De nieuwe besmettingen zijn erg laag en het gros van de besmettingen vind plaats in huiselijke, werk, of familiaire situaties. In het OV en buiten zijn er maar heel weinig aangetoonde besmettingen. Natuurlijk houden we rekening met de huidige voorzorgsmaatregelen maar zwaarder maken dan het nu is is ook niet nodig.

Reageer