Tijdelijke actie: Avond Vrij

• 11 augustus 2016
  • 103 reacties
  • 14278 Bekeken

Toon eerste bericht

103 reacties

@Huug6815 Het is inderdaad niet mogelijk om dit bij het loket te regelen. Hier hebben ze namelijk geen mogelijkheden tot het printen van e-tickets. Dit is daarnaast ook de verantwoordelijkheid van de reiziger zelf. Ik raad je aan hierover contact op te nemen met onze Klantenservice. Zij kunnen dan kijken naar de mogelijkheden. Aangezien je nog geen datum hebt ingevuld, kun je natuurlijk het Avond Vrij ook nog een andere keer gebruiken.

Contact opnemen kan 24/7 per telefoon (030- 751 51 55), via Twitter en via Facebook. Daarnaast hebben we ook een Livechat (doordeweeks van 08:00 - 21:00, zaterdag van 09:00 - 17:00).
Dat snap ik, echter is het volgens mij veelvuldig in dit topic vermeld dat het wel kan? Ook ergens anders dacht ik het gelezen te hebben. Het order nummer en zo had ik zo kunnen geven als ik de datum had ingevuld.

Zeker omdat veel mensen niet beschikken over het printer en bij het begin van de actie nog stond vermeld dat het ticket op de OV-kaart te laden was zou dit een service van de NS moeten zijn? De informatie die via dit forum wordt verspreid klopt dus niet en zou door een Moderator aangepast moeten worden.

Het avond Vrij kaartje kan ik helaas niet een andere keer gebruiken. Voor het verlopen van de actie heb ik nog twee kaartjes en maar 1 reisje dat ik moet maken.

EDIT: Kaartje is sneller verkocht van marktplaats dan dat ik hier een bericht typ. Meerdere reacties dus gelijk kwijt....
Ik los het graag voor je op Huug6815, ook al heb je het kaartje al verkocht. Wanneer je op mijn naam klikt kun je een privébericht versturen. Noteer daarin even NAW-gegevens, geboortedatum en het mailadres waarmee je de ticket hebt aangeschaft.

Ps: De actie was in het begin inderdaad niet heel duidelijk opgezet, dat geef ik toe.

Reageer