beantwoord

Tijdschrift Spoor niet ontvangen

• 11 september 2014
  • 26 reacties
  • 6283 Bekeken

Reputatie 2
Ik zie dat er weer een nieuwe editie van het tijdschrift Spoor is. Als ik me niet vergis zou ik die als Traject Vrij Jaar abonnementhouder vier keer per jaar ontvangen. Ik heb echter weer niks ontvangen. Ik heb dit een paar maanden geleden - bij de vorige uitgave - ook al gemeld.

Wat moet ik doen om er voor te zorgen dat dit voortaan wel goed gaat en ik ook nog het huidige nummer ontvang?
icon

Beste antwoord door Hertog 11 september 2014, 13:15

In de colofoon van het blad staat dat bij vragen over de bezorging het best contact opgenomen kan worden met NS Klantenservice via 030 7515155 of anders een brief te sturen naar Lezersadministratie SPOOR, Postbus 2372, 3500 GJ Utrecht.
Bekijk origineel

26 reacties

In de colofoon van het blad staat dat bij vragen over de bezorging het best contact opgenomen kan worden met NS Klantenservice via 030 7515155 of anders een brief te sturen naar Lezersadministratie SPOOR, Postbus 2372, 3500 GJ Utrecht.
Badge
Beste gvgestel,

Heb je voor mij je NAW gegevens in een privébericht? Dan ga ik t voor je nakijken.
Vriendelijke groet, Robby
Beste gvgestel,

Heb je voor mij je NAW gegevens in een privébericht? Dan ga ik t voor je nakijken.
Vriendelijke groet, Robby

wij hebben hem ook niet ontvangen:
Ook jij kunt een privébericht sturen, helene van harten. Dan gaan we hier even naar kijken.
Ook ik hoor het blad te krijgen, maar krijg niks.
Hallo Meiske_m, Stuur je ook even een privebericht dan stuur ik Spoor na. Groet, Marjan
Ik heb precies hetzelfde: ik moet er altijd achterheen bellen..... Wordt hier langzaam erg moe van!
@mariaD, Het kan zijn dat er bij jouw instellingen staat dat je het blad SPOOR niet wilt ontvangen, dat zou ik graag even willen checken. Zou je een privebericht kunnen sturen met je gegevens?
Ik ben zwaar teleurgesteld. Er is mij twee keer toegezegd dat ik een SPOOR zou ontvangen, maar daarvoor in de plaats ontvang ik twee keer City Special, waarvan de helft van de kortingsbonnen al bijna zijn afgelopen. En pas na twee keer bellen, weet u mij te vertellen dat er helemaal geen exemplaren van SPOOR meer zijn en dat ik maar moet wachten op de nieuwe die op 24 nov. komt. Nu maar hopen dat ik 'm nu wel eens krijg.
De exemplaren van Spoor 3 zijn inderdaad op, excuus dat het twee telefoontjes kostte om dit te constateren. Normaal gesproken ontvang je de nieuwe inderdaad in de week van 24 november, stuur je me anders een privébericht?
Jawel het is weer zover: ik heb weer het tijdschrift spoor niet ontvangen. Dit is al de 3e keer dit jaar. En nog geen maand geleden hebben 3 verschillende mensen mij bevestigd, dat ik die nu toch echt wel ga krijgen... En nu maar hopen dat er nog exemplaren zijn.
Op deze mooie dag wil ik niemand de zwarte piet toespelen, maar als alles in onze systemen klopt zou het kunnen dat het misgaat bij de bezorging. Ik stuur je daarvoor even een privébericht. Als je in reactie daarop je NAW-gegevens stuurt, stuur ik meteen spoor na.
Ook ik heb al een paar keer SPOOR niet ontvangen. Ik zal een prive bericht sturen
@marco.beelen. Als je inderdaad een privebericht stuurt met je NAW-gegevens gaan wij ervoor zorgen dat je de laatste versie van het blad ontvangt. Een privebericht stuur je door op de naam van de moderator te klikken en vervolgens 'stuur bericht'.
Dit niet ontvangen van Spoor komt me bekend voor. Ook ik kreeg m meerdere malen niet, telkens werd gezegd dat ik niet goed in het systeem stond en dat ze dit zouden veranderen. Het volgende nummer zou ik zeker krijgen. Niet dus! En als ik ze uiteindelijk nagestuurd kreeg waren er bonnen al verlopen of had ik zelf de gewone prijs al betaald voor 2 theaterkaartjes terwijl ik met Spoor 2 halen, 1 betalen had kunnen hebben. En vooral het eeuwige nabellen en te horen krijgen dat je niet goed in het systeem staat, terwijl ze dat de keer daarvoor en de keer daarvoor en de keer daarvoot toch echt in orde hadden gebracht...... Dus Maria D, het ligt echt niet aan de bezorging maar aan hun eigen computersysteem.
Zou iemand me trouwens kunnen vertellen wanneer het nieuwe numm uitkomt ( was eerst altijd eind januari) zodat ik weet wanneer ik weer moet melden dat ik hem niet ontvangen heb?

Zou iemand me trouwens kunnen vertellen wanneer het nieuwe numm uitkomt ( was eerst altijd eind januari) zodat ik weet wanneer ik weer moet melden dat ik hem niet ontvangen heb?

De eerste versie van het blad SPOOR zal begin maart uitkomen Jessica123.
Reputatie 1
Badge
altijd een week of wat voordat het nieuwe jaargetijde begint-dus maand 3-6-9-12. Als single heb ik niks aan die bonnen die altijd 2 voor 1 of de 2e 50% korting oid zijn.
Tip: het kost je wat moeite en een paar kwartjes, maar dan wil ik nogmaals noemen dat elke soort bon die wat kan opleveren wel op marktplaats ter overname staat.
Ik heb al minstens een jaar en misschien al langer Spoor niet meer ontvangen. Dat vind ik erg jammer. Zou het mogelijk zijn om het blad weer te krijgen? Mijn moeder ontvangt het trouwens ook niet, zij heeft het zelfs nooit ontvangen.
Ik heb al minstens een jaar en misschien al langer Spoor niet meer ontvangen. Dat vind ik erg jammer. Zou het mogelijk zijn om het blad weer te krijgen? Mijn moeder ontvangt het trouwens ook niet, zij heeft het zelfs nooit ontvangen.

Dan maak ik dit graag voor je in orde en ook voor je moeder natuurlijk! Zou jij mij hiervoor een privébericht willen sturen met je persoonlijke gegevens? Je kan mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens "stuur bericht".
Ik heb hem ook al in geen tijden ontvangen helaas.
Wie mag ik mijn prive gegevens sturen?
Hallo Trijntje30,

Je mag mij wel even een privébericht sturen met je NAW-gegevens dan kijk ik het voor je na.
Hallo ik ontving het tijdschrift spoor altijd maar vanaf 2016 niet meer ontvangen
Zouden jullie mij deze willen toe sturen
Badge +3
Dat u in 2016 nog geen Spoor hebt ontvangen, kan goed kloppen: er is in 2016 namelijk nog geen Spoor verschenen. De eerste editie van 2016 verschijnt op 4 maart 2016.

U hebt uw adres op een openbaar forum geplaatst. Het is nu voor iedereen zichtbaar, ook voor kwaadwillenden. U kunt uw bericht tot een uur na plaatsing wijzigen en uw adres weghalen door op het potloodje te klikken dat rechtsboven uw bericht staat.
Hallo Jpgm55,

Ik heb je gegevens weggehaald in verband met jouw privacy. Wat Tochjo zegt klopt inderdaad. Er is nog geen exemplaar van Spoor verschenen. Nog even geduld dus 🙂.
Vroeger kreeg iedereen in mijn (studenten)huis zijn eigen Spoor Magazine maar toen ik verhuisde kregen ik en mijn huisgenoot maar 1 Spoor Magazine met allebei onze namen erop. Sinds 2016 kregen we geen Spoor Magazine meer. Wat moeten we doen om 2 aparte tijdschriften te krijgen??

Reageer