vraag

Tijdschrift Spoor: ontvang het niet ondanks correcte (?) instellingen

• 13 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 87 Bekeken

Binnen mijn NS-account heb ik staan dat ik "Aanbiedingen (oa Spoor)" graag per mail en post wil ontvangen. Spoor heb ik echter al enige tijd niet ontvangen en dat geld ook voor mijn andere gezinsleden die dezelfde instellingen hebben staan. Waar gaat het fout en moeten we het anders instellen om toch het - zeer gewaardeerde! - Spoor weer te ontvangen?

4 reacties

Hoi JeroenV66 en welkom op onze NS Community!

Er wordt maar 1 SPOOR verzonden per huishouden, vanwege groene regeltjes. 🙂 Maar er zou dus wel minstens 1 aan moeten komen! Vervelend dat dit niet het geval is. Kun je mij anders een privébericht sturen met je NAW-gegevens en geboortedatum? Dan kijk ik graag voor je na of de instellingen aan onze kant ook goed staan.
Ik heb inmiddels een bericht van JeroenV66 ontvangen en heb de instellingen nagekeken. Aanbiedingen (SPOOR) stond inderdaad netjes op 'ja', echter stond de instelling 'altijd persoonlijk' (SPOOR moet wel geaddresseerd zijn) stond op 'nee'. Deze heb ik aangepast. Nu zou het weer automatisch moeten gaan. De laatste versie heb ik uiteraard nog wel even nagestuurd. 🙂
Badge +3
Ik heb inmiddels een bericht van JeroenV66 ontvangen en heb de instellingen nagekeken. Aanbiedingen (SPOOR) stond inderdaad netjes op 'ja', echter stond de instelling 'altijd persoonlijk' (SPOOR moet wel geaddresseerd zijn) stond op 'nee'. Deze heb ik aangepast. Nu zou het weer automatisch moeten gaan.
Dan zie jij een instelling die ik niet zie. Ik kan alleen maar het schuifje voor aanbiedingen per post (o.a. SPOOR) aan of uit zetten. Die stond trouwens zojuist uit, terwijl ik zeker weet dat het altijd aan gestaan heeeft.

Uiteraard moet SPOOR geadresseerd zijn. Hoe weet de postbode anders of ik het wel of niet wil hebben?
Ongeadresseerd (huis-aan-huis) mag natuurlijk nooit, want misschien heb ik het wel uit staan in mijn NS en dan doet de NS (nou ja, de postbode dan) iets wat ik beslist/bewust heb aangegeven niet te willen!

Dus wat houdt die instelling "Altijd persoonlijk" in, en waar vind ik die eventueel?

Of is dat iets interns, zodat er toch meerdere exemplaren naar een adres gestuurd kunnen worden? En welke naam komt er anders op (bij niet altijd persoonlijk dus)? De mijne, die van een willekeurige medebewoner die de instelling voor SPOOR ook aan heeft staan, of aan de bewoner(s) van?

Oh, en waarom staat SPOOR ook genoemd bij de optie Meewerken aan verbeteringen (per post)?
Klopt, Robert B, dit is een instelling die ik intern kan aanpassen. JeroenV66 had deze vraag privé ook al even gesteld, dus ik ga graag even voor jullie op onderzoek uit waar de instelling vandaan komt wanneer je het Mijn NS account instelt. Ik kom erop terug!

Reageer