beantwoord

toezending blad Spoor

• 10 november 2016
  • 2 reacties
  • 136 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Ik heb al enige jaren een abonnement maar ontvang het blad Spoor niet. Heb daarover diverse malen contact gehad met de klantenservice. Alle vinkjes staan goed in het systeem en het blad wordt steeds nagestuurd met de belofte dat het de volgende keer goed gaat. Dat gebeurt dus niet en de medewerkers geven aan ook niet meer te weten hoe het zit. Navraag gedaan bij de bezorger Sandd en daar gaf men aan dat zij in die periode geen post van de NS voor mij hadden ontvangen. Overigens kregen ze veel klachten over Spoor. Vervolgens een klacht gestuurd, waar ik een ontvangstbevestiging van krijg maar verder geen oplossing.
Is er iemand die dit probleem bij de NS op kan lossen? Ik ben blijkbaar niet de enige en ik loop op deze manier veel voordeel mis.
icon

Beste antwoord door LauraR NS 17 november 2016, 21:35

Ik heb dit nagekeken maar alle instellingen staan juist in het systeem. Toch gaat er iets mis en daarom heb ik aan de achterliggende afdeling gevraagd om dit op te lossen, zodat het blad SPOOR in de toekomst wel gewoon automatisch wordt verzonden. Voor het nieuwste nummer gaat dat (denk ik) nog niet lukken, dus dat stuur ik volgende week automatisch na.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Ytje, welkom op het forum.

Vervelend dat het toch elke keer weer fout gaat. Ik kijk graag even mee. Kun je mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum en ov-chipkaartnummer? Je kunt een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en te kiezen voor 'stuur bericht'.
Ik heb dit nagekeken maar alle instellingen staan juist in het systeem. Toch gaat er iets mis en daarom heb ik aan de achterliggende afdeling gevraagd om dit op te lossen, zodat het blad SPOOR in de toekomst wel gewoon automatisch wordt verzonden. Voor het nieuwste nummer gaat dat (denk ik) nog niet lukken, dus dat stuur ik volgende week automatisch na.

Reageer