beantwoord

Tot wanneer zijn de dagkaarten (2 met 75% korting) geldig? 31-10 (mail) of 7-10 (bestelpagina)? (verlopen)

• 21 augustus 2014
  • 8 reacties
  • 417 Bekeken

In de mail staat 31-10 genoemd als geldigheidsduur. Als ik wil bestellen staat er echter ineens 7 oktober als uiterste geldigheidsdatum. Wat is het nu?
icon

Beste antwoord door Robby NS 22 augustus 2014, 12:02

Beste Monique72,

Welkom op het forum, bedankt voor je post. Bedoel je de twee dagkaarten voor 25 euro? De geldigheidsduur van deze actie is 31-10, de bestelmogelijkheid is er tot de 15e van de volgende maand. Je kan dus gewoon tot 31-10 van de kaarten gebruik maken, ik denk dat er in de website informatie iets niet goedgaat. Ik zal dit doorgeven aan de achterliggende afdeling.

Vriendelijke groet, Robby
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Beste Monique72,

Welkom op het forum, bedankt voor je post. Bedoel je de twee dagkaarten voor 25 euro? De geldigheidsduur van deze actie is 31-10, de bestelmogelijkheid is er tot de 15e van de volgende maand. Je kan dus gewoon tot 31-10 van de kaarten gebruik maken, ik denk dat er in de website informatie iets niet goedgaat. Ik zal dit doorgeven aan de achterliggende afdeling.

Vriendelijke groet, Robby
Klopt, die bedoelde ik. Ik wil namelijk pas tijdens de herfstvakantie gebruik maken van de actie, vandaar dat het verschil in data mij opviel (of in de mail staat een verkeerde link?)

In ieder geval bedankt voor de reactie en het doorgeven. Ik zal vanavond of morgen opnieuw proberen te bestellen.

Groetjes, Monique
Vandaag kreeg ik de herinnering voor de actie, maar er staat nog steeds 31 oktober 2014 in de mail en 7 oktober op de bestelpagina... ik durf ze dus niet te bestellen, want dan ben ik straks het geld kwijt, maar heb ik niets aan de kaarten 😞
Reputatie 7
Badge +4
Het is vanaf NS officieel meegedeeld en de informatievoorziening op de site loopt doorgaans achter, al zou je dat niet verwachten. U kunt ze rustig bestellen.

Bron:

Gemarkeerd als antwoord: Inge NS op 19 augustus 2014, 19:07

Welkom op het forum MZVBer! Goed nieuws: de actie van het NS Groepsretour is verlengd tot 31 december 2015! Het bestellen van een Groepsretour met als reisdatum 10 oktober 2014 is dus mogelijk. Let wel: de te kiezen reisdatum ligt bij het bestellen maximaal 1 maand in de toekomst. Je kunt dus vanaf 11 september een Groepsretour bestellen met als reisdatum 10 oktober.
In de bron gaat het over een groepsretour en dus een andere actie.

Ik heb net de 2 dagkaarten voor €25,= proberen te bestellen met de code uit de mail én door op de bestellink uit de mail te klikken.
Deze is echter niet (meer) geldig.... zoals op de site ook staat zou het ook maar tot 22 augustus besteld kunnen worden ipv tot 15 september waarover in de mail gesproken wordt.

Het lukt dus niet om de dagkaarten met vaste klanten korting digitaal te bestellen, of heeft iemand hier wél de link naar de juiste bestelpagina? Dus blijkbaar een andere dan in de mails staat?
Vreemd dat de code niet meer werkt, monique72. Op welke datum had je precies de e-mail ontvangen met deze actie? Ik adviseer je sowieso even contact op te nemen met de Spoordeelwinkel over het je actiecode, want normaal gesproken zou die moeten werken tot de 15e van de volgende maand.
Vorige week, vandaar de vraag op dit topic, en vandaag de herinnering met dezelfde code en nav de reactie van Thom heb ik deze code ingevoerd om de kaarten te bestellen.
Dan is het verstandig om contact op te nemen met de Spoordeelwinkel. Hopelijk kunnen zij je helpen, zodat je alsnog met deze Dagkaarten op stap kunt.