beantwoord

TREIN DAGKAART E-TICKET kruidvat - betaalopties

• 24 juni 2019
  • 7 reacties
  • 367 Bekeken

Goede middag Kan ik betalen met een niet-Nederlandse kaart "TREIN DAGKAART E-TICKET kruidvat"?
icon

Beste antwoord door Robert B 25 juni 2019, 19:46

Kruidvat accepteert inderdaad creditcards, maar met een normale pinpas (debit card) kan je weinig, want dat gaat dan via iDeal en daarvoor moet je een Nederlandse bank selecteren.

PayPal zou een handige optie zijn, maar die heeeft Kruidvat niet (en NS ook niet). Je kunt natuurlijk wel in een winkel zelf betalen met je buitenlandse bankpas, of iemand de kaartjes voor je laten kopen op jouw naam.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Een Kruidvat trein dagkaart koop je bij het Kruidvat, niet direct bij NS. Zie Kruidvat website voor betalingsmogelijkheden .

Daar wordt aangegeven "Jouw bestelling in de webshop kun je betalen met iDEAL, MasterCard of VISA.".
Reputatie 7
Badge +4
It is hard to find why this happened and why your card was not accepted. . Allowed languages here are Dutch and English. English is widely spoken in the Netherlands, and elsewhere as well.
Ja, heel vreemd. Ik heb deze tickets al betaald met ns.nl tickets. Het ging prima. En niemand kan me helpen dit probleem op te lossen. Het is jammer ...
Hoi E. MARON, wat vervelend dat het niet goed ging met het aanschaffen van de tickets. Is het bedrag nu wel afgeschreven? En heb je geen tickets ontvangen? Wat is er precies mis gegaan en waar heb je hulp bij nodig?
Ik kon niet betalen met mijn bankkaart, want deze is niet verbonden aan een Nederlandse bank.
Betekent dit dat je bent ingeschreven bij een buitenlandse bank?
Badge +3
Kruidvat accepteert inderdaad creditcards, maar met een normale pinpas (debit card) kan je weinig, want dat gaat dan via iDeal en daarvoor moet je een Nederlandse bank selecteren.

PayPal zou een handige optie zijn, maar die heeeft Kruidvat niet (en NS ook niet). Je kunt natuurlijk wel in een winkel zelf betalen met je buitenlandse bankpas, of iemand de kaartjes voor je laten kopen op jouw naam.

Reageer