beantwoord

treinactie trekpleister

• 24 maart 2020
  • 7 reacties
  • 426 Bekeken

Hallo,

Ik heb een tijdje geleden 2 treinkaarten gekocht met een actie van trekpleister.

Nu kunnen wij de treinkaart niet gebruiken door de situatie. Word daar nog iets mee gedaan?

Ik zou het heel jammer vinden als deze niet meer gebruikt kunnen worden. Dan ben ik in mijn geval best veel geld kwijt.

icon

Beste antwoord door Robert B 25 maart 2020, 17:45

Trekpleister en Kruidvat hadden dezelfde actie. De codes voor kaartjes tot 13-04-2020 zijn nu geldig tot 31-12-2020.

Bekijk origineel

7 reacties

Badge +3

U kunt het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om de mogelijkheden te bespreken. NS heeft het liefst dat u dat digitaal doet, door met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Houd er rekening mee dat het lang kan duren voordat u een reactie krijgt, aangezien de klantenservice het druk heeft met mensen die dezelfde vraag hebben als u.

Badge +3

Trekpleister en Kruidvat hadden dezelfde actie. De codes voor kaartjes tot 13-04-2020 zijn nu geldig tot 31-12-2020.

Dat is heel fijn, bedankt voor u reactie :).

Hoopte het antwoord hier te vinden, maar kan het werkelijk nergens vinden. Ook op mijn berichten aan de NS Klantenservice komt geen reactie. Zowel op Spoordeelwinkel als Goedkoop-treinkaartje.nl geen duidelijke info.

Heb 4 treinkaartjes van VakantieVeilingen. Geldig tot en met 30 juni. Wordt deze geldigheid ook verlengd, want gok dat ik er voor die tijd geen gebruik van ga of mag maken.

Reputatie 7
Badge +4

U krijgt een couponcode en daarmee kunt u een e-ticket krijgen die geldig is tot het einde van dit jaar. Zie de opmerking van Mode hier onder. Er is geen haast.

De druk op Klantenservice is op dit moment gigantisch. Bedenk voordat u contact opneemt of het  nu nodig is en echt niet kan wachten. Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het dan, maar echt alleen dan, telefonisch: Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan ook heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans veel sneller dan met de telefoon vanwege de wachttijden, en u kunt een eventuele bijlage meesturen.

Neem geen contact op als het niet nu echt moet. De wachttijden zijn zeer lang, soms uren. De beste kans maakt u in de latere avond en in de nacht.

Lees in ieder geval dit uitstekende topic  van Jouke NS door.

Reputatie 7
Badge +3

Hoopte het antwoord hier te vinden, maar kan het werkelijk nergens vinden. Ook op mijn berichten aan de NS Klantenservice komt geen reactie. Zowel op Spoordeelwinkel als Goedkoop-treinkaartje.nl geen duidelijke info.

Heb 4 treinkaartjes van VakantieVeilingen. Geldig tot en met 30 juni. Wordt deze geldigheid ook verlengd, want gok dat ik er voor die tijd geen gebruik van ga of mag maken.

Wanneer ze geldig zijn tot 30 juni a.s. dan kunt u het beste afwachten wat de maatregelen na 28 april zullen zijn. Op dit moment acht ik de kans klein dat u nu al tegemoet gekomen zal worden. Daarbij is het nog steeds druk bij de klantenservice.

Wanneer ze geldig zijn tot 30 juni a.s. dan kunt u het beste afwachten wat de maatregelen na 28 april zullen zijn. Op dit moment acht ik de kans klein dat u nu al tegemoet gekomen zal worden. Daarbij is het nog steeds druk bij de klantenservice.

Oke, bedankt en benieuwd!

Reageer