Treinactie - verkeerde datum

  • 1 februari 2019
  • 2 reacties
  • 69 Bekeken

Hallo ns medewerkers
Ik heb de verkeerde datum op mijn trein ticket ingevoerd. Hoe kan ik dit nog veranderen?

Groeten,
Maud

2 reacties

Als je het ticket al gedownload hebt: nee.

Werd het ticket nog niet geopend? Neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantenservice.
Hallo Maudvanderhucht,

Welkom bij de NS Community!

Wat jammer dat je de verkeerde datum hebt ingevoerd op het E-ticket. Wat herrie schrijft klopt. Zodra je het E-ticket hebt gedownload, kunnen we niets meer aanpassen.
Ik hoop dat je het nog niet had geopend, in dat geval kan je het beste contact opnemen met de klantenservice. Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat
of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

De titel van dit topic heb ik trouwens wat aangepast. Nu is het beter vindbaar.

Reageer