beantwoord

Treinkaartje gekocht maar niet bij mjjn tickets

• 30 november 2019
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

Hallo , 

Gister heb ik 2 kaartjes besteld van Amersfoort naar Barneveld Centraal. Er stond dat ik had betaald alleen de tickets had ik niet. Vandaag keek ik weer , wel een afschrift op mijn rekening maar nog steeds geen tickets. Ik heb ze besteld via de NS app maar wel betaald en de tickets dus niet gekregen. Ik zou graag mijn geld terug willen !

Groetjes Liza

icon

Beste antwoord door Thom 30 november 2019, 09:27

Heeft u al bij de junkmail gekeken of het daar terecht is gekomen? Zo ja, niet openen als de datum al verstreken is.

Zo niet, dan kunt u het beste even contact opnemen met Klantenservice. Zij kunnen zien of uw kaartje is geopend of niet. Vaak worden ze wel verstuurd, maar zit er een foutje in het opgegeven email-adres.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Heeft u al bij de junkmail gekeken of het daar terecht is gekomen? Zo ja, niet openen als de datum al verstreken is.

Zo niet, dan kunt u het beste even contact opnemen met Klantenservice. Zij kunnen zien of uw kaartje is geopend of niet. Vaak worden ze wel verstuurd, maar zit er een foutje in het opgegeven email-adres.

Hallo Liza vlastuin, welkom op de NS Community.

Een kleine typefout in het e-mailadres zou inderdaad de oorzaak kunnen zijn. Je kan zoals Thom aanheeft contact opnemen met onze klantenservice. Het ordernummer waarop het ticket gezocht kan worden staat bij de details van de betaling. 

Reageer