beantwoord

Treinpakkers niet meer via de gewone post?

• 3 december 2019
  • 9 reacties
  • 178 Bekeken

Reputatie 4

De treinpakkers staan weer online. Wat me opvalt is dat ze nu niet als boekje met de post zijn meegekomen.

Verder kan je maar twee upgrades 1e klas per e-mailadres aanvragen, wat betekent dat als je meerdere e-mail adressen hebt er alsnog meerdere kunt aanvragen.

Heeft dit ermee te maken om de actie ‘treinpakkers’ minder massaal te maken? Misschien ook om de handel in 1e klas upgrades te beperken en het aantaal upgraders te beperken.

icon

Beste antwoord door MoDe 3 december 2019, 17:07

Je mag 2 upgrades per persoon aanvragen volgens de voorwaarden 😉

De upgrades zijn e-tickets, waardoor er geen kans is op hergebruik.

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Je mag 2 upgrades per persoon aanvragen volgens de voorwaarden 😉

De upgrades zijn e-tickets, waardoor er geen kans is op hergebruik.

Hoi johnnyvtz1990! 

Goed dat je het even na komt vragen. Het klopt inderdaad dat de treinpakkers niet meer per post komen op dit moment. Hier is om verschillende redenen voor gekozen. Allereerst moest je alle tickets al online verzilveren. Het is dan natuurlijk zonde van al het papier, als hier geen toegevoegde waarde meer aan zit en is absoluut niet milieuvriendelijk. Het heeft ook te maken met het feit dat steeds minder huishoudens folders krijgen. In de randstad is het in sommige steden namelijk het geval dat je pas reclame krijgt als je een ja - ja sticker hebt. 

De keuze voor slechts twee upgrade tickets heb ik niet kunnen achterhalen, maar ik vermoed dat het te maken heeft met het feit dat de tickets niet persoonsgebonden zijn en dat je anders zonder deze restrictie onbeperkt tickets kan bestellen. Natuurlijk zullen er ook manieren zijn om hier onder uit te komen, maar om zoveel mogelijk mensen de ruimte te geven om deze tickets voor zichzelf te bestellen is er per e-mailadres slechts twee tickets mogelijk. 

Badge +3

In elk envelopje (ik kreeg er soms wel 4 van mijn lieve postbode, omdat ik ze ooit op naam besteld had en ze dat onthouden had!) zaten twee 2-1 upgrades.

Die hoefde je niet te verzilveren, gewoon de datum erop schrijven en klaar. Toch, @MoDe ? :smile:

Bovendien klaagden veel mensen dat ze ze niet kregen omdat ze 'Aan de bewoners van dit adres’ zijn, en die met een NEE/NEE of NEE/JA sticker dus overgeslagen werden.

Reputatie 7
Badge +3

In elk envelopje (ik kreeg er soms wel 4 van mijn lieve postbode, omdat ik ze ooit op naam besteld had en ze dat onthouden had!) zaten twee 2-1 upgrades.

Die hoefde je niet te verzilveren, gewoon de datum erop schrijven en klaar. Toch, @MoDe ? :smile:

Bovendien klaagden veel mensen dat ze ze niet kregen omdat ze 'Aan de bewoners van dit adres’ zijn, en die met een NEE/NEE of NEE/JA sticker dus overgeslagen werden.

Onze postcode werd 9 van de 10 keren overgeslagen, misschien omdat onze buurt een station heeft?

Toen ik nog om het weekend paar uur in de trein zat waren ze welkom en was ik blij met het envelopje van @Robert B Nu niet echt meer nodig. Maar wel aangevraagd.

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb geprobeerd de La Place coupon aan te vragen. Helaas verscheen deze niet in mijn mailbox. Ook niet met een ander email-adres. Meer mensen problemen?

Reputatie 6
Badge

Meer mensen problemen?

Heb het even geprobeerd en ontving meteen een e-mail met een link om de voucher te downloaden. Downloaden ging ook probleemloos.

Reputatie 7
Badge +3

Meer mensen problemen?

Heb het even geprobeerd en ontving meteen een e-mail met een link om de voucher te downloaden. Downloaden ging ook probleemloos.

De upgrade kreeg ik wel, maar LaPlace niet.

Reputatie 6
Badge

Ja, dat is ook de voucher die ik nu heb besteld. (Upgrades had ik al.)

Badge +3

.

Reageer