Sticky

Treinpakkers Zomer 2019

• 8 juli 2019
  • 17 reacties
  • 4716 Bekeken

De Treinpakkers zijn er weer! Een huis-aan-huis boekje dat deze zomer weer bij vele huishoudens op de mat valt. Een boekje vol leuke treinaanbiedingen zoals 2=1 deals, combideals en 2 keer gratis een upgrade naar de 1e klas.

Wanneer zijn de aanbiedingen van Treinpakkers geldig?
De campagneperiode en tevens verkoopperiode van de Treinpakkers Zomer loopt van 6 juli t/m 1 september 2019. Voor de aanbiedingen gelden soms verschillende geldigheidsperiodes. Op de coupons in het boekje staat per coupon de geldigheid aangegeven.

Treinaanbiedingen:
- 2 x gratis Upgrade: 1e klas geldig t/m 1 september 2019
- Zomertoer voor € 32: Te koop t/m 1 september en geldig t/m 30 september2019
- Meereisretour voor € 7,95: Te koop en geldig t/m 1 september 2019
- Jongerentoer (12 t/m 18 jaar) + Walibi (3 dagretouren – 2 naar keuze en 1 naar Walibi Holland)

Combideals (trein + uitje)
- Te koop t/m 1 september 2019 (verschilt per aanbieding)
- Geldig t/m 30 september 2019 (verschilt per aanbieding)

2=1 aanbiedingen:
- Geldig t/m 1 september 2019

Waar vind ik meer informatie over Treinpakkers?
Op www.ns.nl/treinpakkers is meer informatie te vinden:
- Online printen van Treinpakkers 2=1 aanbiedingen
- Kopen van combideals: trein + uitje
- Nabestellen van het Treinpakkers couponboekje (op=op)
- Voorwaarden van alle aanbiedingen

Waar kan ik de voorwaarden van deze actie terugvinden?
De actievoorwaarden staan op www.ns.nl/treinpakkers en in het boekje. Daarnaast staan per actie de voorwaarden vermeld op de betreffende coupon. Dit geldt zowel voor treinaanbiedingen, combideals als 2=1 aanbiedingen.

Welke treinaanbiedingen zijn los bijgevoegd in de envelop?
2x Gratis Upgrade naar de 1e klas op een papieren kaartje (elk te gebruiken op één zaterdag óf één zondag). Geldig van 6 juli t/m 1 september 2019.

Hoe kan ik de Gratis Upgrade naar de 1e klas gebruiken?
Met de gratis Upgrade naar de 1e klas kunt u op één dag in het weekend de hele dag reizen in de 1e klas, in combinatie met een geldig vervoersbewijs voor de 2e klas. De gratis Upgrade naar de 1e klas is geldig in de periode 6 juli t/m 1 september 2019. De gratis Upgrade naar de 1e klas is alleen geldig wanneer je vooraf met pen de reisdatum hebt ingevuld. De gratis Upgrade naar de 1e klas mag dus niet gebruikt worden op maandag t/m vrijdag!

Is de gratis Upgrade naar de 1e klas te gebruiken in combinatie met de OV-chipkaart, abonnement, Keuzedag of studentenreisproduct?
Ja, de Gratis Upgrade naar de 1e klas is te gebruiken in combinatie met een OV-chipkaart, een treinabonnement, Keuzedag of studentenreisproduct. De Upgrade is niet geldig in combinatie met actietickets (bijv. Albert Heijn, Kruidvat, Trekpleister, Actie vd Dag, VakantieVeilingen of tickets uit de Spoordeelwinkel).

Hoe werkt de Zomertoer?
Met de Zomertoer maakt men samen doordeweeks een retourreis (ma t/m vrijdag na 9:00 uur) en in het weekend de hele dag van 6 juli t/m 30 september 2019. Dit kan voor slechts € 32,- (2e klas) of €40,- (1e klas). Per reisdag betaal je dus €16 (2e klas) of € 20 (1e klas)
* Verkoopperiode: 6 juli t/m 1 september 2019
* Verzilverperiode: 6 juli t/m 30 september 2019

Voorwaarden
- Alleen geldig van maandag t/m vrijdag na 9:00 uur & op zaterdag en zondag de hele dag
- Samenreizen is verplicht
- Geldig in treinen van NS, Arriva, Breng, Qbuzz, Connexxion en Keolis Nederland (bij alle Nederlandse treinvervoerders).
- Geldig op binnenlandse trajecten van Intercity Brussel en Intercity Berlijn en met toeslag in ICE International & Intercity Direct tussen Schiphol en Rotterdam. Niet geldig in Thalys en Eurostar.
- Niet geldig in combinatie met andere acties/aanbiedingen
- Omruilen of geld terug is niet mogelijk

Hoe kan ik het online Meereisretour gebruiken?
Met het Meereisretour reis je voor €7,95 met 1 iemand mee in de periode 6 juli t/m 1 september 2019. Deze persoon moet in het bezit zijn van geldig vervoersbewijs en ouder dan 12 jaar zijn.

• Je mag alleen reizen in dezelfde klasse en op hetzelfde traject als de persoon met wie je meereist.
  • Je mag bij 1 geldig vervoersbewijs maximaal 1 Meereisretour gebruiken.
  • Het Meereisretour is geldig van maandag t/m vrijdag na 9.00 uur en op zaterdag en zondag de hele dag en traject gebonden. > de middagspits is niet uitgesloten.
  • Je bestelt het Meereisretour online, geef vooraf aan op welke datum en welk traject je meereist en print het ticket uit of laadt het ticket op je mobiel via de NS-app. Dit e-ticket is pas geldig als je samen met een geldig vervoersbewijs van de persoon met wie je meereist op pad gaat. Het e-ticket meereisretour is dus op zichzelf geen geldig vervoersbewijs.

Hoeveel mensen mogen er meereizen met 1 persoon met een geldig vervoersbewijs?
Per persoon mag er met het online Meereisretour 1 persoon boven de 12 jaar mee reizen als je beschikt over een geldig vervoersbewijs en 12 jaar of ouder bent. Met meerdere mensen meereizen met dezelfde persoon is dus niet toegestaan.

Mag ik twee online Meereisretouren met elkaar combineren?
Nee, dat is niet toegestaan. Wanneer je met twee personen met twee online meereisretouren wilt reizen, moet je meereizen met 2 personen die beiden 12 jaar of ouder zijn en beschikken over een geldig vervoersbewijs.

Geen boekje gekregen?
Huishoudens met een ja/nee of nee/nee sticker ontvangen het boekje niet. Ook is het verkrijgen van het boekje niet gerelateerd aan of je wel/geen klant bij ons bent. Vanaf 11 juli kan het boekje worden nabesteld op www.ns.nl/treinpakkers (op = op)

17 reacties

Valt een business card met Trein Vrij ook onder "geldig vervoersbewijs"?
Oftewel: kan ik gebruik maken van de Gratis Upgrade naar de 1e klas of kan mijn vrouw met mij meereizen met een Meereisretour?
Badge +3
Voor jouzelf is het gebruik van een 1e klas upgrade geen probleem. Een NS Business Card 2e klas is geldig.

Een 2-1 upgrade mag niet i.c.m. een actiekaartje, maar het goede nieuws is...https://www.ns.nl/uitgelicht/acties/treinpakkers-meereisretour.html dat je vrouw dus gewoon ook zonder die 2-1 upgrade met jou in de 1e klas mag mee reizen.
Valt een business card met Trein Vrij ook onder "geldig vervoersbewijs"?
Oftewel: kan ik gebruik maken van de Gratis Upgrade naar de 1e klas of kan mijn vrouw met mij meereizen met een Meereisretour?

Ja! Ook dit is geldig.
Bedankt voor jullie snelle reacties!

Voor jouzelf is het gebruik van een 1e klas upgrade geen probleem. Een NS Business Card 2e klas is geldig.

Een 2-1 upgrade mag niet i.c.m. een actiekaartje, maar het goede nieuws is...https://www.ns.nl/uitgelicht/acties/treinpakkers-meereisretour.html dat je vrouw dus gewoon ook zonder die 2-1 upgrade met jou in de 1e klas mag mee reizen.

Dus begrijp ik goed dat:
1) ik met mijn business card reis en gebruik maak van de gratis upgrade naar 1e klas en
2) dat mijn vrouw dan met mij mee mag reizen in de 1e klas met de Meereisretour?

Bij de link die jij geeft, zie ik namelijk staan: "Niet te combineren met een gratis upgrade naar 1e klas "
Badge +3
Bij de link die jij geeft, zie ik namelijk staan: "Niet te combineren met een gratis upgrade naar 1e klas "
Dat klopt, maar het meereizen in 1e klas met iemand die daar geldig reist (jijzelf) kan dus wél.

Je vrouw heeft helemaal geen 2-1 upgrade nodig dus. Zelfde als voor Railrunners (er moet iemand van 18+ bij zijn) en Kids Vrij (meereizen met iemand van 12+) dus eigenlijk, als die 1e klas willen reizen.
Ah Robert, dank je wel.

Ik las het als "degene met wie je meereist mag niet gebruik maken van een 2-1 upgrade"!
Badge +3
Graag gedaan. Waarom je ineens User_778845014 genoemd werd in mijn vorige reactie is me niet helemaal duidelijk trouwens. Zal wel door een koppeling met Facebook of zo komen...
Nee, ik kreeg een vriendelijk bericht van moderator Danny dat hij mijn gebruikersnaam ging aanpassen omdat er "NS" in stond. Dus er heeft even een tijdelijke gebruikersnaam gestaan.
Hoi, ik heb een Seizoensretour 2019. Mag mijn partner met de meereisretour meereizen? Met andere woorden, is de meereisretour geldig in combinatie met de seizoensretour?

alvast bedankt.
Reputatie 7
Nee, actiekaarten mogen niet gecombineerd worden

Voor alle zekerheid: ik heb een keuzedag en ik combineer die met de gratis upgrade naar de 1e klas. Vervolgens koop ik het meereisretour voor mijn echtgenoot en hij reist dan ook 1e klas met mij mee.
Naar mijn weten mag je een Keuzedag en een upgrade bij elkaar gebruiken. Actieproducten mogen niet worden gecombineerd, wat betekent dat je een meereisretour en een eerste klas upgrade dus niet met elkaar mag combineren.
Badge +3
Ik denk dat je dan inderdaad een reguliere upgrade naar 1e klas moet nemen. Dat kost €5 in het weekend en doordeweeks €9 (inchecken buiten de spits).

Uiteraard hoeft je vrouw niets te doen, en kan dan gewoon 1e klas mee met het Meereisretour.
Wat @Robert B zegt! 😃
Reputatie 3
Wat @Robert B zegt! :D

De door @Robert B verstrekte informatie lijkt mij niet geheel juist.

Een klassewissel bij een keuzedag kost altijd, dus ook doordeweeks, 5€ en bij een keuzedag gelden geen beperkingen tijdens de middagspits.
Je hebt gelijk @BrunoEst. Ik heb het even nagekeken en tegenwoordig is het inderdaad zo dat de upgrade naar 1e klasse voor een Keuzedag inderdaad altijd € 5,00 is.
Badge +3
I stand corrected, bedankt voor de update! 🤐

Vorige reactie 'aangepast'.

Reageer