beantwoord

Twee daagse NS-wandelingen

• 12 juli 2021
  • 5 reacties
  • 130 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties

Mijn moeder en ik wilden binnenkort weer onze jaarlijkse NS-wandeling doen. Meestal doen wij dit twee dagen. Nu zie ik echter op de site staan ‘In verband met de coronamaatregelen bieden wij momenteel geen tweedaagse wandelingen aan’. Bij mijn weten is een overnachting in een hotel op dit moment geen probleem. Heeft u ergens een overzicht van de tweedaagse wandelingen voor mij?

icon

Beste antwoord door Laura NS 12 juli 2021, 14:04

Hoi phdr, welkom op onze NS Community.

Is dit iets voor je?

Bekijk origineel

5 reacties

Hoi phdr, welkom op onze NS Community.

Is dit iets voor je?

Hallo Laura,

Bedankt voor je reactie. Deze site had ik ook gevonden maar ik dacht dat dit alleen de oude NS-wandelingen in omgeving Drentebetrof. Of is dit niet correct? 

Met vriendelijke groet,

Philip

In hoeverre het om oude wandelingen gaat durf ik niet te zeggen, phdr. Ik heb niet bekend, noch kan ik terugvinden, hoe oud of nieuw bepaalde wandelingen zijn.

Wat betreft de locatie is het in ieder geval niet zo dat de gelinkte pagina enkel wandelingen in Drenthe toont. Er zitten namelijk ook twee wandelingen bij meer in het zuiden van het land.

Reputatie 7
Badge +4

Wie weet kunt u twee wandelingen van het Pieterpad doen. Die gaan vaak van station naar station. Bedenk dat de NS-wandelingen ook veelal gekopieerd worden uit de wandelgidsen met zonodig een extra route naar een station.

Holten-Nijverdal en Nijverdal-Ommen, bijvoorbeeld.

Als u een iPhone heeft, kunt u ze ook als GPS-route downloaden. Pocket Earth en Topo GPS zijn prima. De laatste app biedt een topografische (staf-) kaart van Nederland, gelijk aan de wandelgidsen. Volg het blauwe streepje, ;-)

Ah ja, twee onderdelen van het pieterpad klinkt als een goed plan, bedankt voor alle reacties!

Reageer