beantwoord

Twee e-tickets ieder op eigen NS reisplanner app laen

• 7 maart 2019
  • 3 reacties
  • 92 Bekeken

Onlangs hadden wij bij de Spoordeelwinkel een nachtjeweg geboekt met zijn tweeën.
Kaartjes en hotelverblijfticket gewoon uitgeprint. (en heerlijk weekend gehad al)
Maar ik las dat je de treintickets ook kan laden in de NS app. Dat lijkt me stukken handiger, voor een volgende keer.
Gelukkig heb ik een heel zelfstandige vriendin, dus daarom willen we het ene ticket in de ene NS app op mijn telefoon, het andere in de NS app op haar telefoon laden.
Maar hoe doe je dat? Ik zie dat je de mail moet openen op de telefoon waar je het ticket wil laden. Maar de mail is aan mij gericht. Wat nu?

Groet,
HansS
icon

Beste antwoord door Robert B 7 maart 2019, 18:23

En vanaf november 2018 is het tonen van een PDF ook geldig, dus je kunt de tickets ook downloaden en één van de twee (als het er twee zijn) doorsturen naar je vriendin. Dan heb je de NS app niet eens nodig.

E-tickets moeten wel op de juiste naam en datum staan natuurlijk.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +1
je zou de mail kunnen doorsturen naar jouw vriendin. Jullie kunnen dan allebei de beide kaartjes laden in de app.
Badge +3
En vanaf november 2018 is het tonen van een PDF ook geldig, dus je kunt de tickets ook downloaden en één van de twee (als het er twee zijn) doorsturen naar je vriendin. Dan heb je de NS app niet eens nodig.

E-tickets moeten wel op de juiste naam en datum staan natuurlijk.
Dank voor jullie reacties. Beide antwoorden bieden gelukkig mogelijkheden.
Volgende keer probeer ik ze allebei, of om de beurt een keer. Sowieso handiger dan die uitgeprinte kaartjes!

Reageer