beantwoord

Twee vragen over een actie

• 28 oktober 2016
  • 5 reacties
  • 154 Bekeken

Hallo,

Ik heb 1e klas dagretour coupon code gekocht (in combinatie met een Delifrance bon) deze kan ik verzilveren t/m as maandag 31 oktober.

vraag 1. Moet ik de coupon code alleen verzilveren voor deze datum en kan ik mijn reis dus eventueel nog na deze datum laten plaatsvinden? Of moet ik de code verzilveren en de reis laten plaatsvinden voor deze datum?

vraag 2. De reis waarvoor ik dit ticket oorspronkelijk kocht gaat niet meer door, nu lees ik overal dat jullie geen restitutie geven als de code verzilverd is en als het ticket is ingevuld. Nu heb ik dit nog niet gedaan, is er dan alsnog een restitutie mogelijk?

Ik hoop van jullie een antwoord te mogen vernemen
icon

Beste antwoord door Sivan NS 31 oktober 2016, 10:15

Welkom., Floris!

Even de antwoorden samengevoegd, voor de meelezers op het forum:

- De actie is te koop tot en met 31 oktober en geldig tot en met 30 november. Je kunt dus een reisdatum kiezen tot en met 30 november, niet tot eind december.
- Op de website van de Spoordeelwinkel staat onder de voorwaarden het volgende: "Niet geldig i.c.m. andere acties of aanbiedingen, tickets worden niet teruggenomen, uitbetaald, vervangen of verlengd."
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge
@Floris-Kronenburg Op uw eerste vraag kan ik makkelijk antwoorden. U kan het ticket na verzilvering t/m 31 Oktober nog in november op een door u gekozen dag gebruiken. Dit geldt ook voor de Delifrance bon.
Op vraag 2 kan ik minder makkelijk antwoord geven, daar ik niet bekend ben met de restitutievoorwaarden van de NS.
U kan altijd wachten op een andee forumlid die hier bekender mee is of contact opnemen met de KlanteNService van de NS, wat het snelste per telefoon gaat. Alle kanalen en nummers staan op deze pagina: http://www.ns.nl/klantenservice/contact
Op de website van de Spoordeelwinkel staat onder de voorwaarden het volgende:
Niet geldig i.c.m. andere acties of aanbiedingen, tickets worden niet teruggenomen, uitbetaald, vervangen of verlengd.

Misschien ken je nog iemand die je blij kan maken met de ticket.
Vraag 2 is duidelijk beantwoord.

Echter voor vraag 1; als ik een datum wil invoeren voor de reis kan ik 31 december 2016 aanklikken. Dus ik neem aan dat hij dat ik tot die datum kan kiezen om te reizen als ik hem maar voor 31 oktober verzilver?
@Floris-kronenburg De actie is te koop tot en met 31 oktober en geldig tot en met 30 november. Je kunt dus een reisdatum kiezen tot en met 30 november, niet tot eind december.
Welkom., Floris!

Even de antwoorden samengevoegd, voor de meelezers op het forum:

- De actie is te koop tot en met 31 oktober en geldig tot en met 30 november. Je kunt dus een reisdatum kiezen tot en met 30 november, niet tot eind december.
- Op de website van de Spoordeelwinkel staat onder de voorwaarden het volgende: "Niet geldig i.c.m. andere acties of aanbiedingen, tickets worden niet teruggenomen, uitbetaald, vervangen of verlengd."

Reageer