beantwoord

Uitchecken kruidvat dagkaart

• 12 maart 2019
  • 12 reacties
  • 151 Bekeken

Ik reis vrijdag met een Kruidvat dagkaart naar Amsterdam voor het bijwonen van een concert. Als ik om 23:30 incheck voor de terugreis naar Zwolle mag ik dan mijn reis na 00:00 uur voortzetten zolang ik binnen de poortjes blijf?
en kan ik met die dagkaart om +\- 01:30 (nieuwe dag) nog wel uitchecken bij de poortjes (m.a.w. gaan de poortjes dan nog wel open)?

Hoor het graag!
icon

Beste antwoord door mrfreeze 12 maart 2019, 19:42

Ja hoor, dat is geen probleem. Bij NS is een kaartje geldig tot 4.00 uur de volgende morgen.

edit: Wat Thom zegt dus 🙂
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U mag reizen tot zaterdagochtend vier uur. De NS-dag stopt ruim na middernacht. Een kaartje is altijd geldig tot de volgende ochtend vroeg tot vier uur, zodat iedereen thuis kan komen. Tegen vieren rijden er overigens alleen nog wat regionale nachttreinen. De poortjes gaan absoluut open, wel inchecken bij een poortje met 'Scan ticket'.
Reputatie 7
Badge +3
Ja hoor, dat is geen probleem. Bij NS is een kaartje geldig tot 4.00 uur de volgende morgen.

edit: Wat Thom zegt dus 🙂
Reputatie 7
Badge +4
Great minds think alike 😉
Dus mocht het inchecken later dan 00:00 uur worden omdat het zo gezellig is 😉, dan mag/kan dat ook, zolang ik maar om 4:00 uur zaterdagochtend uit de trein ben.
Reputatie 7
Badge +4
Klopt. Gezellige dag/nacht gewenst!
Reputatie 7
Badge +3
Klopt helemaal!
Reputatie 7
Badge +3
Pff ik hou ermee op 😉
Reputatie 7
Badge +3
Wellicht ten overvloede: ik gok zomaar dat u reist vanaf Bijlmer Arena. Dan vertrekt de laatste trein naar Zwolle om 0.08 uur. Maak het dus niet té laat/gezellig 😉
Reputatie 7
Badge +4
Wellicht ten overvloede: ik gok zomaar dat u reist vanaf Bijlmer Arena. Dan vertrekt de laatste trein naar Zwolle om 0.08 uur. Maak het dus niet té laat/gezellig ;)

Ik denk dat ik er mee op hou. 😉
Welkom bij de Community, Dijk75.

Onze gewaardeerde users Thom en mrfreeze hebben je al voorzien van de juiste info. Hou er vooral niet mee op, ga zo door! 😉

Veel plezier bij het concert aanstaande vrijdag. En inderdaad, mis je laatste trein niet! Op onze website kan je je reis plannen.
Badge +3
Haha ik zie het nu pas maar zou hetzelfde zeggen, +1 dus (#metoo)

Bovendien. met een e-ticket (Kruidvat) kán je helemaal niet in/uitchecken, alleen poortjes openen als je die toevallig tegenkomt onderweg... In heel NL op de reisdag tot 04:00 de volgende ochtend.
Bedankt allen!
Ik zal het niet te laat maken 😜 en zorgen dat ik de laatste trein haal!

Reageer